کد خبر: 942531
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۴
در تشییع پیکر حسین محب‌اهری انجام شد
دوستان و آشنایان مرحوم حسین محب‌اهری در مراسم تشییع این هنرمند و بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون به بیان خصال و ویژگی‌های شخصیتی او پرداختند.
مراسم تشییع پیکر حسین محب‌اهری بازیگر سینما و تلویزیون صبح روزپنج‌شنبه ۲۷ دی ماه از مقابل تالار وحدت برگزار شد. در این مراسم جمعی از بازیگران و مسئولان مرکز هنر‌های نمایشی، خانه تئاتر حضور داشتند.
در ابتدای مراسم، اصغر همت به عنوان مجری در پشت تریبون قرار گرفت و گفت: امروز در مراسم یک آدم استثنایی حضور پیدا کردیم. حسین محب‌اهری برای لحظه لحظه زندگی‌اش تلاش کرد و همواره حرف از امید و بودن می‌زد. او کماکان برای هنر و فرهنگ این مرز و بوم می‌کوشید و نهایتا با عزت و شرف صحنه هنر را ترک کرد. در ادامه مراسم، شهرام کرمی مدیرکل هنر‌های نمایشی تصریح کرد: همه امروز در فقدان یک هنرمند پرامید و پرنشاط جمع شدیم. غم سختی است که حسین محب‌اهری را در صحنه هنر نمایشی نداریم و ما را با خاطراتش تنها گذاشت.
علی دهکردی رئیس انجمن بازیگران سینما نیز در سخنانی خاطرنشان کرد: در مراسم تشییع لبخند و مهربانی و شور به زندگی و هنر به بازیگری کار سختی است. ما به حسین محب‌اهری در هر شرایطی فکر کنیم لبخند می‌زنیم. بسیار تأسف انگیز برای تشییع و لبخند و شور زندگی حضور پیدا کردیم.
ایرج راد بازیگر و مدیرعامل پیشین خانه تئاتر هم با بیان اینکه این عزیزی که اینجا در مقابل ماست و آرمیده، تمام وجودش عشق به زندگی بود، بیان کرد: حسین محب‌اهری عاشق کارش، صحنه، مردم و بازیگری بود. ۸۰ کار صحنه‌ای داشت و در بیش از ۲۰۰ کار تلویزیونی اجرای نقش کرد و به همین دلیل در دل مردم همچنان جای دارد. او عشق به زندگی، استواری و لذت بردن از هر لحظه زندگی را از خود به یادگار گذاشت.
برپایه این گزارش، حمیدرضا نوربخش مدیرعامل خانه موسیقی ایران درگذشت محب‌اهری را به جامعه هنری کشور تسلیت گفت و چند بیتی را به جهت علاقه این بازیگر فقید به آواز ایرانی خواند.
آتیلا پسیانی نیز با صدایی بغض‌آلود در سخنانی گفت: نوید محمدزاده این خبر را به من داد. فهمیدم زندگی بدون حسین محب‌اهری چیز دیگری است. همه خاطراتم با حسین را فقط برای خودم نگه می‌دارم و با کسی به اشتراک نمی‌گذارم.
پس از اتمام مراسم تشییع، پیکر مرحوم حسین محب‌اهری به سوی قطعه هنرمندان بهشت‌زهرا تشییع و بدرقه شد.
امروز شنبه ۲۹ دی‌ماه ساعت ۱۸ مراسم یادبود حسین محب‌اهری در مسجد نور برگزار می‌شود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار