کد خبر: 942428
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۱
نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی مطرح کرد
نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی گفت: پاسداری و تجلیل از فرهنگ ایثار و شهادت وظیفه همگانی است و برای مصونیت بخشی به نظام اجتماعی باید این فرهنگ فراگیر شود.

حجت‌الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم در دیدار خانواده شهید عبدالصمد امام‌پناه با بیان اینکه جمع‌آوری و انتشار خاطرات شهدا در قالب‌های مختلف هنری یکی از راه‌های ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است، اظهار داشت: آموزش و پرورش یکی از کانون‌های تربیت جامعه است که می‌تواند دانش‌آموزان را از سنین پایین با این فرهنگ آشنا کند.

امام جمعه تبریز افزود: تجلیل از خانواده شهدا خصوصا مادران و پدران داغ دیده یکی دیگر از راه‌هایی که می‌توان به‌واسطه آن نام و یاد شهدا را در اذهان عمومی زنده نگه داشت.

آل‌هاشم با بیان اینکه والدین شهدا الگویی از صبر و استقامت هستند، ادامه داد: پدران و مادران شهدا با قلبی مطمئن جگر گوشه‌های خود در راه وطن و اسلام تقدیم ایران عزیز کرده‌اند.

وی ایجاد موزه دفاع مقدس را از دیگر راه‌های بزرگداشت یاد و خاطره شهدا برشمرد و گفت: آشنایی نسل جدید با این مراکز همچنین سفر آنها به مناطق عملیاتی در قالب اردوهای راهیان نور، فرهنگ به جا مانده از جبهه‌های حق علیه باطل را در جامعه ما فراگیر می‌کند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی همرزمان شهدا را بهترین راویان روزهای سخت نبرد دانست و تصریح کرد: تمام تلاش دشمن بر این است که در قالب جنگ نرم اهداف شهدا را وارونه جلوه دهند و روحیه شهادت‌طلبی را در بین نسل جدید از بین ببرد اما فرزندان همان شهدا که امروز در راستای پیشبرد اهداف انقلاب حرکت می‌کنند به تاسی از همان فرهنگ در جبهه مقاومت اسلامی نقشی جاودانه زده‌اند و دشمن را پشت خاکریزها زمین‌گیر کرده‌اند.

در این دیدار که تعدادی از مسوولان استانی هم حضور داشتند و از پدر و مادر شهید عبدالصمد امام‌پناه تجلیل شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر