کد خبر: 942337
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۱
به مناسبت روز غزه برگزار می شود
همزمان با سالروز غزه همایش " غزه تا یمن ،نماد مقاومت"توسط فرهنگسرای رازی و با همکاری دانشگاه افسری امام علی(ع)در محل این دانشگاه برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی مراکز فرهنگی هنری منطقه یازده،29 دی ماه هر سال یاد آور حماسه و مقاومت ملتی مظلوم است که با دست خالی و در اوج تنهایی یکی از مجهزترین ارتشهای جهان را به زانو در آوردندو روح تازه ای به کالبد گرو ههای مقاومت دمیدند.

با نزدیک شدن به دهمین سالگرد روز غزه، مدیریت فرهنگی هنری منطقه 11در نظر دارد تا با مشارکت دانشکده افسری امام علی (ع) همایش "غزه تا یمن نماد مقاومت"را با   حضور جناب آقای مهندس سعید اوحدی ریاست محترم سازمان به عنوان سخنران برنامه ، برگزار کند.

بر اساس این گزارش این همایش با هدف تبیین پیروزی چشمگیر و باز خوانی حماسه بزرگ محور مقاومت و انتقال تجارب ارزشمند معنوی آن به دانشجویان و بررسی تشابهات مقاومت غزه با مقاومت مردم یمن از جنبه های مختلف اعتقادی و حماسی برگزار می شود و شامل بخشهای مختلف به قرار ذیل است.

ادای احترام و نثار گل به مزار 6 تن از شهدای گمنام دوران دفاع مقدس با همراهی گروه موزیک نظامی که دانشگاه افسری امام علی(ع) افتخار میزبانی مزار آنان را دارد.

سخنرانی جناب آقای مهندس اوحدی بخش دیگری از این برنامه است که با محوریت مقاومت و پیوستگی آن در محور مقاومت غزه تا یمن از ابعاد مختلف و دلایل لزوم مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی و سیاستهای آن در منطقه،بخش دیگری از برنامه است.

پخش کلیپ با موضوع محور مقاومت و تجلیل ازخانواده سه تن از شهدای ارتش بخشهای دیگری از این مراسم است.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات می توانند با تلفن 55423353 تماس حاصل کنند.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار