کد خبر: 942326
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۵
در راستای یکپارچگی و توسعه سرویس ها و خدمات ارائه شده به مشتریان در روستاها ، شبکه GSM-WLL استان برروی شبکه تلفن همراه اول برگردان و مشتریان تلفن همراه روستايي (WLL) به تدریج از تمامی خدمات همراه اول استفاده خواهند نمود.

مهندس شکوری با بیان این مطلب افزود :در این طرح 528 سایت WLL  واقع در روستاهای استان برروی شبکه همراه اول برگردان شده و تمامی مشترکیني که از طریق رومينگ از این شبکه استفاده می نمودند از طریق شبکه همراه اول سرویس دهی می شوند.

مدیر مخابرات منطقه به مزایای این طرح هم اشاره  و بیان نمود: بهبود کیفیت ارتباطات شبکه تلفن همراه روستایی و رفع مشکلات همپوشانی دو شبکه و همچنین قابلیت برقراری ارتباط  بین الملل و استفاده از اینترنت همراه اول از مزایای این طرح می باشد.

مدير مخابرات منطقه در پايان اظهار نمود: عملیات برگردان سایت های روستایی شهرستانهای تبریز ، شبستر ، هریس ، آذرشهر ، اسکو و عجب شیر از تاریخ 26/10/97 آغاز و مشترکین WLLروستاهای شهرستانهای فوق به مدت 48 ساعت دچار اختلال می شوند. همچنین سیم کارتهای GSM-WLL قطع و سیم کارتهای همراه اول با همان تعرفه های قبلی در محدوده روستا تعریف و تحویل خواهد شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر