کد خبر: 942315
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۹
واکنش کاربران توئیتر به بازداشت مجری شبکه پرس‌تی‌وی
مرضیه هاشمی، مجری پرس‌تی‌وی در آمریکا بازداشت شد و شبکه پرس‌تی‌وی در این باره گزارش داد: «مرضیه هاشمی» مجری مسلمان آمریکایی در فرودگاه «سنت لوئیز» بازداشت و به زندانی در پایتخت این کشور منتقل شده است.
سرویس سیاسی جوان آنلاین: مرضیه هاشمی، خبرنگار و مجری شبکه پرس‌تی‌وی که برای دیدار با برادر بیمار و فرزندان و بستگان خود به آمریکا سفر کرده بود بدون هیچ دلیل مشخصی، بازداشت شده و در شرایط نامناسبی به سرمی‌برد. 
 
ماجرای بازداشت مجری پرس‌تی‌وی در شبکه‌های اجتماعی با واکنش‌های بسیاری روبه‌رو شد و کاربران توئیتر با هشتک #مرضیه_هاشمی_را_آزاد_کنید نسبت به این مسئله انتقاد و متن‌هایی را منتشر کردند که برخی از آنها را در ادامه می‌خوانید:
 
استکبار هنوز هم از شاگردان مکتب امام هراس دارد
 
رقیه مهرپویا‏:
#مرضیه_هاشمی صدای نشنیده تاریخ را فریاد زدی اقدام آمریکا حقانیت تو را بیشتر از قبل ثابت کرد به امید آزادیت ...

محمدمهدى عبدالهى‏:
امیرالمؤمنین (ع) فرمودند:"شنیده‌ام دشمنان از پاى یک دختر یهودى، خلخال کَنده‌اند. اگر مرد مسلمانى به خاطر این غصه دِق کند و بمیرد به جاست. " حال آنکه دست و پاى خانم #مرضیه_هاشمی را بستند و حجاب از سرش برداشتند و..، اما مدعیان حقوق بشر، در سکوت محض خود حیرانند.
 
مسعود کارگر ⁦:
جُرمش شیعه شدنش بود
جُرمش حجابش بود
جُرمش افشای آمریکای بدون روتوش بود
جُرمش زندگی در ایران بود
#مرضیه_هاشمی (#ملانی_فرانکلین)
 
راضیه طاهریان:
امیدوارم همونقدر که انگلیسی‌ها پیگیر آزادی "نازنین زاغری" بودند، دستگاه دیپلماسی ایران هم پیگیر آزادی #مرضیه_هاشمی، خبرنگار پرس تی وی باشه!

محمد اکبرزاده‏: 
خبر رفتار وحشیانه پلیس آمریکا با #مرضیه_هاشمی و غل و زنجیر کردن این بانوی محجبه رو شنیدید؟ تاجزاده دیروز در مناظره با زاکانی میگفت بابا دنیا (آمریکا) داره دیوار‌های زندان‌ها رو بر میداره! تصویری که تاجزاده و دوستان از آمریکا دارن با واقعیتش چقدر فرق داره! 
 
استکبار هنوز هم از شاگردان مکتب امام هراس دارد
ضحی بانو‏ :
آمریکاچرا باید بی‌هیچ دلیل مجری آمریکایی پرس‌تی‌وی خانم #مرضیه_هاشمی رو دستگیر کنه؟ از چی میترسه که اونو ازابتدایی‌ترین حقوق دینی محروم میکنه وفقط به او تیشرت آستین کوتاه می‌پوشونه و غذا بهش گوشت خوک میده؟ جهان هنوز هم از شاگران مکتب امام خمینی هراس دارد.
 
حبیب خان‏:
امروز هر شخصی هر رسانه‌ای در مورد #مرضیه_هاشمی سکوت کنه هیچ وقت حق نداره از آزادی بیان، انسانیت غیرت، شرف، حرف بزنه! #مرضیه_هاشمی_را_آزاد_کنید 

سارا هوشمندی‏:
مصی بیا ببینم؛ ما که آمریکا زندگی نکردیم تو بیا بگو آمریکا فقط برا وطن فروشایی مثه تو امنیت و مصونیت داره یا برای زنان آزاده‌ای مثه #مرضیه_هاشمی هم حقی هست؟!
 
 
صبرا:
کسی که برخلاف آموز‌های محیطِ خود، آزادی را در قدرت تفکر، تعقل و آموختن یافت،
نه آزادی تن ...
#مرضیه_هاشمی


 
کیوان ساعدی:
اجبار #مرضیه_هاشمی (خبرنگار ایرانی-آمریکایی) به پوشش غیر اسلامی و خوردن گوشت خوک، چیزی جز تکرار روحیه‌ها و روش‌های قرون وسطایی در نظام لیبرال دموکراسی غرب نیست. 
 
استکبار هنوز هم از شاگردان مکتب امام هراس دارد

سیدحسین حسینی‏ :
یک بار در راهروی #شبکه_افق دیدم شون پرانگیزه و خوش برخورد اینکه در سرزمین مدعی حقوق بشر یک زن مسلمان رو از حجاب و غذای حلال محروم و با بدترین شکل ممکن بازداشتش میکنن فقط یک دلیل داره خوی استکباری آمریکا 

سیدسجاد‏:
بازداشت بی دلیل و شکنجه روحی خانم #مرضیه_هاشمی توسط FBI میتواند سنگ محک خوبی برای سنجش صداقت برخی رسانه‌ای‌های داخلی و فریلنس ژورنالیست‌های خارجی باشد! [فقط تصور کنید خبر بازداشت بی دلیل یک "مادر" و"خبرنگار" مربوط به یکی از کشور‌های در تقابل با آمریکا بود]

محمود قائدی‏:
#حقوق_بشر فقط برای نرگس محمدی‌ها و نازنین زاغری‌های جاسوس است؛ مرضیه_هاشمی‌ها سهمی از آن ندارند... 

زینب حسنی:
آمریکا که ادعا میکند سرزمین آزادی بیان وابراز عقاید است چرا خبرنگار آمریکایی #مرضیه_هاشمی که صرفاً برای پرس‌تی‌وی کار می‌کند را بدون هیچ اتهامی بازداشت کرده و او را از داشتن حقوق دینی محروم کرده و فقط یک تی‌شرت به اون پوشانده وگوشت خوک به وی می‌خورانند؟ 

علی نادری‏ :
وقتی از افول امریکا صحبت می‌کنیم، وقتی از تضعیف هژمون جهانی امریکا سخن می‌گوییم، وقتی از هجوم قدرت نرم انقلاب اسلامی به بزرگترِجهان حرف می‌زنیم، از چه سخن می‌گوییم؟ امریکای ضعیف شده؛ مرضیه_هاشمی را آزاد کن! 

‏ پیکارجو‏ :
مهناز افشار برای دستگیری #مرضیه_هاشمی توییت نزده آمریکایی‌ها چقد تلخ شدند؟! یا ترسیده گرین کارتش لغو بشه! 


غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
عبدالله منتقد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۶
0
0
شرمندگی برای مسئولینی که آمریکا را کدخدا خوانده و به امید آمریکا بیش از 5 سال است که امور مملکت را قفل کرده
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار