کد خبر: 942311
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۳
گفت و گوی "جوان آنلاین" با سرمربی تیم پیام مشهد
هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر والیبال با انجام شش دیدار در شهرهای مختلف کشور برگزار می شود که در حساس ترین بازی هفته، تیم پیکان در تهران میزبان خاتم اردکان خواهد بود. شهرداری تبریز میزبان شهروند اراک است. شهرداری گنبد پذیرای سایپا است.عقاب نهاجا هم در خانه پذیرای تیم شهرداری ورامین است .فولاد سیرجان به مصاف تیم کاله مازندران می رود. و در آخرین بازی هم پیام خراسان در مشهد و بودن تماشاگر میزبان شهرداری ارومیه خواهد بود.تیمی که دو هفته پیش به واسطه حواشی که در با اردکان افتاد در این هفته از تماشاگر خانگی محروم است.

سرویس ورزشی جوان آنلاین – وحید صابری : جبار قوچان‌نژاد سرمربی تیم پیام مشهد در گفت وگو با "جوان آنلاین" گفت: بازی ها هفته به هفته حساس تر از قبل پیگیری می کند. هفته گذشته باخت بدی مقابل تیم شهروند اراک داشتیم که بیشتر آن متوجه داور بود. البته ما با یک لشگر مصدوم در این بازی حاضر شده بودیم .حقیقتش این است که فاصله کیفی نیمکت ما نسبت به بازیکنان خیلی زیاد است و این برای ما مشکل ساز است.وقتی  روی نیمکت هم دست ما خالی باشد کاری از دست مربی بر نمی آید و نمی توان معجزه کرد. برخی از بازیکنان نیمکت نشین ما از جوانان و نوجوانان مشهد هستند که حتی سابقه بازی در دسته یک را هم ندارند.

قوچان‌نژاد: با یک لشگر محروم و مصدوم میزبان شهرداری ارومیه هستیموی در ادامه با انتقاد از وضعیت داوری گفت: ما در بازی با اراک زیاد متحمل ضرر شدیم. در ست اول بازی را بردیم و ست دوم را باختیم،‌ در ست‌های سوم و چهارم بازی نزدیکی بود ولی واقعا داوری‌ها به ضرر تیم ما بود. داور بازی آقای عابدزاده  اعصاب بازیکانم را خرد کرده بود و مثل نقل و نبات به ضرر بازیکنان ما کارت می‌کشید. ما باید در بازی های خارج از خانه طبق مصوبه فدراسیون در خواست داوران غیر استانی را بدهیم. اشتباهات داوری برای ما چند مورد نبوده برخی اوقات باعث می شود تا تیم تمرکزش را ز دست بدهد . من همان بازی خطاب به داوران داد زدم و گفتم که به خداواگذارتان می کنم به خدا این نوع داوری . درهمه جا دیده‌ایم که داوری‌ها تا حدودی به نفع میزبان است اما من هیچوقت اینطور شدید این موضوع را ندیده بودم .مصدومیت بازیکنانمان، بی انصافی‌های شدید خط‌های اراک و از طرف دیگر ناداوری در نهایت باعث شد تا این بازی را واگذار کنیم.

سرمربی تیم پیام مشهد در پاسخ به سئوال "جوان آنلاین" درباره کنارگیری تیم از لیگ عنوان داشت: ببینید بالاخره یک تیم شهرستانی این همه هزینه می کند و با تمام مشکلات این چنین نتیجه می گیرد واقعا سخت است که به خاطر ناداوری بازی را ببازیم.طبیعی است که مدیرعامل تهدید به کناره گیری کند. من در این مورد صحبتی ندارم چون در خصوص چنین بحث‌هایی هیات مدیره باشگاه بررسی ‌کرده و تصمیم گیری می‌کنند. در خصوص مسائل فنی نظر می‌دهم و هر تصمیمی که هیات مدیره بگیرد را قبول می‌کنیم چون ما مطیع باشگاه هستیم. اما فکر کنم آن تصمیم در شرایط سخت گرفته شد و مسئولان هم دوست ندارند از لیگ کنار بکشند.

قوچان‌نژاد در خصوص بازی امروز تیمش مقابل شهرداری ارومیه گفت: امروز با تیم ارومیه و بدون تماشاچی بازی داریم . متاسفانه رای بازی با اردکان باعث شد تا تماشاگردان ما محروم شوند . بازیکنان شهرداری بازیکنان قدرتی هستند که در دفاع روی تور خیلی خوب عمل می کنند.امیدوارم در بازی امروز ۳ امتیاز بازی را کسب کنیم تا به شرایط سابق برگردیم.

***

در ادامه مسابقات تیم صدرنشین ورامین نیز این هفته در تهران رو در روی عقاب نهاجا قرار خواهد گرفت. شاگردان فرهاد نفرزاده در تیم عقاب تنها با کسب ۳ پیروزی و مجموع ۹ امتیاز در رده دوازدهم جدول قرار دارند و فردا کار سختی مقابل تیم صدرنشین خواهند داشت.در حساس ترین بازی هفته، تیم پیکان در تهران میزبان خاتم اردکان خواهد بود. شهرداری تبریز میزبان شهروند اراک است. شهرداری گنبد پذیرای سایپا است.فولاد سیرجان به مصاف تیم کاله مازندران می رود. و در آخرین بازی هم پیام خراسان در مشهد و بودن تماشاگر میزبان شهرداری ارومیه خواهد بود.تیمی که دو هفته پیش به واسطه حواشی که در با اردکان افتاد در این هفته از تماشاگر خانگی محروم است. شاگردان نوجوان محمد وکیلی در تیم قعر نشین دورنا ارومیه نیز که هفته پیش با شکست تیم رده هفتمی شهرداری گنبد به نخستین برد خود رسیدند این هفته استراحت دارند. احد ارمشی سرمربی تیم گنبد پس از شکست مقابل تیم دورنا از سمت خود استفعا داد تا این تیم فردا بدون سرمربی و با سرپرستی مقدم میزبان نارنجی پوشان سایپا باشد.

برنامه کامل دیدارهای هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر والیبال؛

* پیکان تهران ـ خاتم اردکان

* شهرداری تبریز ـ شهروند اراک

* شهرداری گنبد ـ سایپا تهران

* پیام خراسان ـ شهرداری ارومیه

* عقاب نهاجا ـ شهرداری ورامین

* فولاد سیرجان ـ کاله مازندران

* دورنا ارومیه این هفته استراحت دارد.

 

جدول رده بندی رقابت های لیگ برتر والیبال در پایان هفته هجدهم؛

۱.شهرداری ورامین ـ ۱۵ پیروزی ـ ۴۵ امتیاز

۲.پیکان تهران ـ ۱۴ پیروزی ـ ۴۱ امتیاز

۳.خاتم اردکان ـ ۱۲پیروزی ـ ۳۵ امتیاز

۴.کاله مازندارن ـ ۱۰ پیروزی ـ ۲۸ امتیاز

۵.پیام مشهد ـ ۱۰ پیروزی ـ ۲۷ امتیاز

۶.فولاد سیرجان ـ ۹ پیروزی ـ ۲۷ امتیاز

۷.شهرداری گنبد ـ ۹ پیروزی ـ ۲۷ امتیاز

۸.سایپا تهران ـ ۸ پیروزی ـ ۲۷ امتیاز

۹.شهروند اراک ـ ۸ پیروزی ـ ۲۳ امتیاز

۱۰.شهرداری تبریز ـ ۶ پیروزی ـ ۱۷ امتیاز

۱۱.شهرداری ارومیه ـ ۳ پیروزی ـ ۱۲ امتیاز

۱۲.عقاب نهاجا ـ ۳ پیروزی ـ ۹ امتیاز

۱۳.دورنا ارومیه ـ یک پیروزی ـ ۶ امتیاز

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار