کد خبر: 942291
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۴
نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان‌شرقی:
نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان‌شرقی گفت: باید به هنگام ایجاد شهرک‌ها به مجموعه فرهنگی آن هم توجه داشت، بعضی از شهرک‌ها ساخته می‌شود که فاقد مسجد است.

حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم ا در اجلاس استانی نماز در محل استانداری آذربایجان‌شرقی اظهار داشت: در اسلام هیچ عبادتی مانند نماز وجود ندارد که این همه برای آن تبلیغ شده باشد، اگر ما محاسبه کنیم می‌بینیم روزانه چند بار برای نماز تبلیغ کردیم.

وی با بیان اینکه که ساخت مسجد و نمازخانه‌ها به‌عنوان  یک مرکز عبادی خیلی مهم است، بیان کرد: علاوه به ساخت مساجد و نمازخانه‌ها، باید نمازخوان تربیت کنیم و نمازخوان‌ها را زیاد کنیم.

امام جمعه تبریز تشریح کرد: باید به هنگام ایجاد شهرک‌ها به مجموعه فرهنگی آن هم توجه داشت، بعضی از شهرک‌ها ساخته می‌شود و آن چیزی که وجود ندارد مسجد است.

وی در ادامه افزود:  اگر کسی را با اجبار وادار به نماز کنیم نقش منفی دارد، اما مدیران ادارات باید کارکنان را تشویق به نماز جماعت بکنند و برای آنها هدایایی را در نظر بگیرند.

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان‌شرقی گفت: هر کس در حوزه کاری خود می‌تواند نماز را  تشویق کند، نماز ستون دین است، نمازی که از روی اطاعت خداوند باشد نه از روی تکلیف، موقع نماز باید تمام اعضا و جوارح بدن، در اطاعت خداوند باشد.

وی اذعان کرد: یکی از برکات انقلاب اسلامی توجه به امر نماز جماعت و نماز جمعه و ساخت مساجدبوده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر