کد خبر: 942276
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۷
میرکو خبر داد
رئیس اداره آموزش، پژوهش و فنآوری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت : سه واحد صنعتی استان سمنان در شهرستان های سمنان و گرمسار موفق به اخذ پروانه تحقیق و توسعه از وزارت صمت شدند.

مهدی میرکو افزود: واحدهای صنعتی هومن شیمی پارس در سمنان و نمک زهره و داروسازی ثنامد در شهرستان گرمسار موفق به اخذ پروانه تحقیق و توسعه ( R&D ) از سوی مقام عالی وزارت صمت شدند.

وی ادامه داد: این پروانه ها با بررسی و کارشناسی های انجام شده در زمینه تشکیلات سازمانی، امکانات آزمایشگاهی و کارگاهی و نیروی متخصص برای فعالیت های تحقیقات توسعه ای این سه واحد صادر شده است.

رئیس اداره آموزش، پژوهش و فن آوری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان افزود: در صدور این پروانه ها شاخص های مهمی نظیر کاهش ضایعات، کاهش قیمت تمام شده، افزایش صادرات، بهره وری و راندمان تولید، کاهش آلایندگی ، کاهش مصرف انرزی و غیره مورد بررسی و ارزیابی قرار می گیرد.

میرکو همچنین از صدور یک فقره گواهی تحقیق و توسعه برای واحد تولیدی پترو پالایش مهان گرمسار توسط این سازمان خبر داد و اظهار داشت: این گواهی پس از یک سال قابل تمدید بوده و واحدهای موفق می توانند با مراجعه به سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان درخواست پروانه تحقیق و توسعه کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار