کد خبر: 942273
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۵
مدیرکل پست استان سمنان
اداره کل پست استان با راه‌اندازی اولین دفتر خدمات پستی درمانی استان در بیمارستان کوثر سمنان، زمینه تسهیل در خدمات‌دهی به بیماران بستری شده را فراهم کرد.

مشیری، مدیرکل پست استان سمنان اظهار کرد: دفتر خدمات پستی مستقر در بیمارستان کوثر نخستین مرکز راه‌اندازی شده در مراکز درمانی استان است و در صورت اقبال هم‌استانی‌ها در آینده این مراکز افزایش خواهند یافت.

وی ایجاد این مرکز را خدمتی در راستای رفاه حال مردم و خصوصا بیماران برشمرد و افزود: این واحد پستی با هدف پاسخگویی به نیاز‌ها و صرفه‌جویی در زمان و رفاه حال مردم استان سمنان افتتاح شد.

مدیر کل پست استان سمنان ادامه داد: علاوه بر ارائه خدمات متعارف پستی، فعالیت‌های ویژه بیمارستانی نیز در این واحد به مراجعان ارائه می‌شود.

مشیری، تصریح کرد: ارائه کدپستی محل زندگی بیماران، اصلاح آدرس هنگام بستری، بیمه تکمیلی و استعلام‌های مورد نیاز برای درج در پرونده برخی بیماران، استعلامات از دستگاه‌هایی همچون پزشکی قانونی، بیمه و...از جمله خدماتی است که در این مرکز ارائه می‌شود.

وی بااشاره به ارائه خدمات پست ویژه بین ‌شهری با تعهد زمانی توزیع مرسوله‌ها در استان گفت: این پست ویژه از سریع‌ترین خدمات پستی است که در حال حاضر این خدمات در تمام شهرهای استان‌ سمنان با استفاده از سریع‌ترین خطوط حمل و نقل و بهره ‌گیری از توزیع کننده ویژه ارائه می‌شود.

مدیرکل پست استان سمنان بیان کرد: ماموران اجرایی پست ویژه، مرسولات مشتریان را در کوتاه‌ترین زمان بعد از تحویل به پست، در مقصد و در نشانی گیرنده توزیع می‌کنند.

وی همچنین اظهار کرد: بهره‌‌گیری از فناوری‌‌های نوین ارتباطی برای اطلاع فرستنده از تحویل مرسوله به گیرنده و ارائه رسید تحویل به گیرنده در صورت نیاز از جمله قابلیت ‌های این خدمت است.

مدیرکل پست استان سمنان از توسعه خدمات پست ویژه در آینده نزدیک خبر داد و گفت: خدمات مرسوله پستی ویژه به مقصد تهران برای اشخاص حقیقی در استان سمنان کلید خورده است و در آینده نزدیک برای مقصد گرگان، مشهد و ساری نیز امکان پذیر خواهد شد.

مشیری از فعالیت 268 واحد پستی درسطح استان سمنان خبر داد و گفت: 83 واحد از این واحدهای پستی درشهرهای استان و 185 واحد نیز در مناطق روستایی استان به ارائه خدمت می‌پردازند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر