کد خبر: 942192
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۶
فرماندار شهرستان کوثر:
فرماندار شهرستان کوثر با اشاره به مسدود شدن راه ارتباطی ۱۰۰ روستای شهرستان بر اثر بارش برف گفت: با تلاش‌های شبانه‌روزی راهداران این محورها برفروبی و بازگشایی شده و در حال حاضر تردد در آنها جریان دارد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، وحید کنعانی اظهار داشت: به دنبال بارش برف که ارتفاع آن در برخی مناطق کوهستانی و مرتفع شهرستان به بیش از 25 سانتیمتر رسید برخی مشکلات در حوزه ترددها در محورهای روستایی ایجاد شد که با تلاش راهداران در حال حاضر این مشکلات برطرف شده است.

وی با اشاره به مسدود شدن راه ارتباطی 100 روستای شهرستان بر اثر بارش برف بیان کرد: با تلاش‌های شبانه‌روزی راهداران این محورها برفروبی و بازگشایی شده و در حال حاضر تردد در آنها جریان دارد.

فرماندار شهرستان کوثر گفت: برای بازگشایی این محورها 18 دستگاه سبک و سنگین راهداری بسیج شدند و با برفروبی و نمک‌پاشی محورها زمینه برای برقراری تردد در تمامی راه‌های روستایی را فراهم کردند.

کنعانی از باز بودن تمامی راه‌های ارتباطی اصلی، فرعی و روستایی شهرستان کوثر خبر داد و افزود: با وجود باز بودن تمامی محورها اما انتظار می‌رود رانندگان در هنگام تردد از محورها حتما زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند.

فرماندار شهرستان کوثر با اشاره به شرایط موجود در جاده سرچم به اردبیل تصریح کرد: بازگشایی و برفروبی این محور یکی از اولویت‌های راهداران بوده که در این محور نیز با تلاش‌های انجام شده تردد روان جریان دارد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر