کد خبر: 942186
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۸
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان خلخال:
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان خلخال گفت: به دنبال بارش برف در دو روز گذشته ارتفاع برف در برخی از مناطق و راه‌های کوهستانی خلخال به بیش از نیم متر رسیده که هم اکنون راه 115 روستای این شهرستان مسدود شده است.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، محمد قربانی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به دنبال بارش برف در دو روز گذشته ارتفاع برف در برخی از مناطق و راه‌های کوهستانی خلخال به بیش از نیم متر رسیده که هم اکنون راه 115 روستای این شهرستان مسدود شده است.

وی بیان کرد: با تلاش های شبانه‌روزی راهداران در برفروبی و بازگشایی این مسیرها راه 35 روستا بازگشایی شد و در تلاش هستیم تا راه 85 روستای باقیمانده را نیز در سریع‌ترین زمان ممکن بازگشایی کنیم.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان خلخال افزود: با وجود برفروبی و بازگشایی راه 15 روستا بر اثر شدت کولاک دوباره مسدود شد که با توجه به شرایط جوی نامساعد توصیه می‌شود مردم مناطق روستایی تا مساعد شدن شرایط جوی از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند.

قربانی با بیان اینکه در امر بازگشایی محورهای روستایی همکاری مردم نقش مهمی دارد، تصریح کرد: به دلیل برف و کولاک و کاهش دید، شب گذشته ده‌ها خودرو در گردنه الماس محور خلخال به اسالم گرفتار شدند که با تلاش راهداران سرنشینان این خودروها امدادرسانی شده و به مسیر هدایت شدند.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان خلخال با تلاش‌های راهداران مستقر در راهدارخانه الماس برفروبی و بازگشایی این مسیر به سختی انجام شده و تردد در این محور جریان دارد، گفت: در حال حاضر تمامی محورهای ارتباطی بین شهری خلخال به غیر از محور خلخال به پونل که از پاییز امسال به دلیل تخریب بخشی از محور مسدود بوده، باز است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر