کد خبر: 942135
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۹
مدیر منطقه 5 شهرداری کرج خبرداد
مصطفی خدابین اظهار کرد: مسیرهای پر تردد از مهم ترین فضاهای عمومی شهرها هستند که امکان تعاملات اجتماعی، کار، تفریح، استراحت، تجمع و ... را برای شهروندان فراهم می‌کنند.

وی ادامه داد: بر این اساس توجه به کیفیت پیاده راه‌ها و خیابان‌ها و تلاش برای مناسب سازی آنها در ارتقای رضایتمندی شهروندان از مدیریت شهری نقش به سزایی دارد.
خدابین ارتقای کیفیت آسفالت معابر را یکی از عوامل بهبود زیرساخت های معابر شهری دانست و تصریح کرد: در این راستا عملیات زیر سازی و روکش آسفالت خیابان یاسر نهم واقع در دهقان ویلای اول با پخش بیش از یک 350 تن آسفالت و صرف اعتباری بالغ بر 200 میلیون تومان اجرایی شد.
  این مسئول افزود: این طرح به منظور فراهم کردن شرایط مساعد در گذرگاه ها برای شهروندان و برطرف کردن نقائص و معایب عمرانی معابر با تلاش همکاران معاونت عمرانی و ترافیک منطقه به مرحله اجرا رسیده است.
  مدیر منطقه 5 شهرداری کرج با اشاره به اینکه اجرای برنامه های عمرانی وخدماتی اعم از روکش آسفالت، ترمیم نوارهای حفاری، رفع نقاط آبگیر، مرمت پلهای فلزی، هم سطح سازی دریچه ها و... از اولویت های اجرایی منطقه است،خاطرنشان کرد: تمام خیابان ها و محلات این منطقه که نیاز به ترمیم و یا روکش آسفالت دارند، شناسایی و عملیات ترمیم و روکش آسفالت در این نقاط اجرایی می شود.
  این مقام مسئول رضایتمندی شهروندان را  مهمترین سرمایه شهرداری دانست و گفت: تلاش مجموعه مدیریت شهری بر این است که با اتمام طرحهای عمرانی در کوتاهترین زمان ممکن موجبات خوشنودی همشهریان را فراهم آورد

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار