کد خبر: 942132
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۸
فرمانده انتظامی کردستان:
فرمانده انتظامی کردستان گفت: کردستان از امنیت خوبی برخوردار است و همین امنیت نتیجه تعامل و مشارکت مردم استان با نیروی انتظامی است.

به گزارش خبرگزاری جوان از سنندج، سردار علی آزادی در دیدار با دبیر و مجموعه ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان اظهار کرد: ارتباط و تعامل مردم کردستان با نیروی انتظامی شایان تقدیر است و همین امر زمینه‌ساز تسهیل در اجرای برنامه‌های نیروی انتظامی است.

فرمانده انتظامی استان کردستان اذعان داشت: وظیفه نیروی انتظامی تامین امنیت مردم و جامعه است و برای تحقق این مهم نیازمند همکاری همه سازمان‌ها، نهادها و اقشار مختلف مردم هستیم.

سردار آزادی ادامه داد: امنیت کردستان حاصل تعامل مردم با پلیس است و اگرچه پلیس محور تامین امنیت و نظم جامعه است اما در این رسالت مهم و خطیر مشارکت همگان لازم است.

وی در ادامه گفت: نیروی انتظامی از مردم و برای مردم است لذا از تمام ظرفیت‌های استان و مشارکت مردم در راستای ارتقای امنیت و تامین آرامش مردم استفاده خواهیم کرد.

فرمانده انتظامی استان کردستان همچنین گفت: مسؤولیت جایگاهی برای خدمت به مردم است لذا می‌طلبد تمامی مسؤولان با مردم ارتباط برقرار کنند تا از مسائل و مشکلات آنان آگاه شوند چرا که دیدار با مردم عامل افزایش اعتماد آنها به مسؤولان خواهد شد.

سردار آزادی یادآوری کرد: مردم کردستان قدردان و قدرشناس هستند و این وظیفه مسؤولان در قبال این مردم را سنگین‌تر می‌کند.

وی در ادامه گفت: همکاری و تعامل با ستاد امر به معروف و نهی از منکر را وظیفه خود می‌دانیم چرا که اقدامات ستاد در واقع کمک به تحقق اهداف نیروی انتظامی در جامعه است.

فرمانده انتظامی استان کردستان در پایان افزود: در دین اسلام و قرآن نسبت به امر به معروف و نهی از منکر تاکیدات زیادی شده است که ما هم به عنوان یک مسلمان و مسؤول در نظام اسلامی نسبت به اجرای این دو فریضه الهی در جامعه دغدغه داریم و از هیچ تلاشی در این راستا دریغ نخواهیم کرد.

انتهای پیام/2330/70

 
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر