کد خبر: 941957
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۶
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان:
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: این دانشگاه کمبود نیرو ندارد بلکه کمبودهای دانشگاه پزشکی کردستان بیشتر در حوزه تجهیزات است.

به گزارش خبرگزاری جوان از بیجار، سیامک واحدی در شورای اداری شهرستان بیجار که در مجتمع نور اداره تبلیغات اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: تمرکز و تلاش ما بر این است که محرومیت بخش‌های مختلف را از چهره استان کردستان بزداییم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان اضافه کرد:  این دانشگاه کمبود نیرو ندارد بلکه کمبودهای دانشگاه پزشکی کردستان بیشتر در حوزه تجهیزات است.

واحدی با اشاره به برخی از خدمات دانشگاه علوم پزشکی در شهرستان بیجار گفت: خانه بهداشت شهر بابارشانی بسیار فرسوده بود که این خانه بهداشت بازسازی و با ارائه برخی از تجهیزات پزشکی همچون آمبولانس خدمات ارزنده‌ای به اهالی این منطقه ارائه شد.

به گفته رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان، فوریت‌های پزشکی شهر بابارشانی بیجار هم با ۸ نفر نیرو و تجهیزات لازم افتتاح شده است.

این مسوول عنوان کرد: فاز دوم درمانگاه بیجار طی 9 ماه با تلاش همکاران در بیجار به اتمام رسید و تمامی امکانات و تجهیزات این درمانگاه از بهترین اجناس خریداری شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: فاز دوم درمانگاه تخصصی بیجار در مساحت 700 مترمربع و 13 پزشک متخصص با امکانات بسیار مطلوب آماده خدمت به شهروندان بیجاری است.

واحدی از راه‌اندازی اورژانس هوایی بیمارستان امام حسین (ع ) بیجار با اعتبار ۱۵۰ میلیون تومان هم خبر داد و گفت: تاکنون ۱۰۶ ماموریت اورژانس هوایی در استان کردستان انجام شده است.

وی در ادامه از راه‌اندازی مرکز درمان سوءمصرف مواد مخدر با اعتبار 140 میلیون تومان خبر داد و گفت: باید جوانان و خانواده‌ها را از مضرات مواد دخانی از جمله قلیان و سیگار و مواد مخدر بیش از پیش آگاه ساخت.

واحدی همچنین از راه‌اندازی رادیولوژی دیجیتال و خریداری یک دستگاه سونوگرافی به ارزش ۳۵۰ میلیون تومان برای بیمارستان امام حسین (ع) بیجار خبر داد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان همچنین گفت: ۸ دستگاه وارمر و فتوتراپی برای تشخیص و درمان زردی کودکان جهت استفاده در بخش کودکان این بیمارستان خریداری شده است.

واحدی گفت: در بیمارستان امام حسین(ع) شهر بیجار تمامی رشته‌های تخصصی غیر از متخصص مغز و اعصاب و گوش و حلق و بینی وجود دارد.

وی در ادامه از افزایش 30 پرستار به کادر درمانی بیمارستان امام حسین(ع) بیجار خبر داد و گفت: بخش بهداشت و درمان بیجار از نظر نیروی انسانی در وضعیت مطلوبی قرار دارد.

به گفته رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان، بیجار، سروآباد و سنندج از نظر زیرساخت‌های درمانی در کشور سرآمد هستند.

انتهای پیام/75/2330

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر