کد خبر: 941955
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۵
مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز:
مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز از اجرای پنج پروژه برای ارتقاء قابلیت اطمینان شبکه به ارزشی بالغ بر ۱۴ میلیارد ریال توسط امور برق اندیشه خبر داد.

عادل کاظمی هدف از اجرای پروژه‌های یاد شده را بهبود و افزایش پایداری شبکه توزیع برق در حوزه عملیاتی این امور عنوان کرد و اظهار کرد: احداث چندین پست هوایی، افزایش قدرت مانور در شبکه هوایی 20 کیلوولت، رفع حریم، کاهش تلفات، از جمله اقدامات صورت گرفته برای اصلاح شبکه و رفع ضعف ولتاژ مناطق حساس و پر مصرف بوده است. 

وی با تاکید بر اصلاح شبکه مسیر روستای خلجان، گفت: تبدیل شبکه با سطح مقطع 35 ( قطر سیم) با بار 270 آمپر به خط دو مداره در مسیر جاده اصلی خلجان یکی دیگر از پروژه‌های  اجرا شده در این امور بوده است. 
 
وی ادامه داد: هادی روکشدار  به طول دو هزار و 500 متر در راستای کاهش بار فیدر شش سردرود، رفع ضعف ولتاژ و رینگ با فیدرهای مجاور با تخصیص اعتبار بالغ بر چهار میلیارد ریال انجام شده است. 
 
وی اظهار کرد: در راستای گذر از پیک بار تابستان 97، چهار دستگاه پست هوایی احداث و 22 دستگاه ترانسفورماتور هوایی کم بار جایگزین ترانسفورماتورهای هوایی پر بار شدند که هزینه صرف شده برای این پروژه‌ها بالغ بر دو میلیارد ریال بوده است. 
 
مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز از تعویض کابل‌های فرسوده روغنی با کابل خشک مونوفاز خبر داد و گفت: احداث خط 20 کیلو ولت زمینی به متراژ یک هزار و 600 متر با هزینه کرد بالغ بر یک میلیارد ریال برای ارتقا پایداری شبکه و قابلیت اطمینان در مناطق، سردرود، کاظم آباد و خلجان از جمله پروژه های  اجرا شده در امور برق اندیشه بوده است. 
 
کاظمی با اشاره به پروژه انجام شده در مسیر خیابان ابوذر، شهرک آخماقیه اظهار کرد: اصلاح و ساماندهی شبکه موجود و رفع حریم شبکه، با انجام یک هزار و 800 متر کابل کشی با هادی روکش دار و با اعتبار بیش از  سه میلیارد ریال از اقدامات انجام شده در این شهرک به شمار می‎آیند. 
 
وی همچنین از هزینه کرد دو میلیارد ریال برای تعویض سیم‌های لخت به کابل خود نگهدار در راستای کاهش تلفات و جلوگیری از سرقت و آلوده شدن منطقه به انشعابات غیر مجاز به طول شش کیلومتر در حوزه امور برق اندیشه خبر داد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر