کد خبر: 941953
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۲
مدیرکل هسته گزینش استانداری آذربایجان شرقی:
مدیرکل هسته گزینش استانداری آذربایجان شرقی گفت: هسته‌های گزینش مستقر در استان به تعداد هفت هزار و ۶۰۰ استعلام از دستگاه‌های مختلف پاسخ دادند.

محمدتقی طالبیان  افزود: این مجموعه های خدمات رسان طی یک سال اخیر به 10 هزار و 230 فقره پرونده های بدوی ابلاغ رای و هفت هزار و 429 پرونده تمدیدی و همچنین چهار هزار و 843 پرونده تبدیل وضعیت کارکنان دستگاه های اجرایی پاسخ داده اند.
وی پاسخگویی به پرونده های تجدید نظر مرحله اول را از دیگر اقدامات هسته های گزینش آذربایجان شرقی بیان و اضافه کرد: طی یک سال اخیر 330 پرونده توسط هسته های گزینش پاسخ داده شده است.
طالبیان، مجموع تحقیقات انجام شده هسته های گزینش آذربایجان شرقی طی یک سال اخیر را 45 هزار مورد اعلام کرد و گفت: طی همین مدت 11 هزار و 495 مورد مصاحبه برای ورود نیروی انسانی به بدنه دولت انجام شده است.
به گفته وی هم اکنون تعداد 105 نفر در هسته های گزینش استان به صورت تمام وقت و 200 نفر نیز به صورت پاره وقت فعالیت دارند.
طالبیان افزود: 95 درصد کارکنان هسته های گزینش استان دارای مدارک تحصیلی دانشگاهی بوده و تنها هفت نفر از کارکنان مجموعه دیپلم و زیردیپلم هستند.
وی اضافه کرد: در سالجاری 210 ساعت برای کارکنان این مجموعه، دوره های آموزشی عمومی و تخصصی گزینشی برگزار شده است.
طالبیان از ارزیابی عملکرد هسته های گزینش آذربایجان شرقی از سوی هیات عالی گزینش در سال گذشته خبر داد و گفت: بر اساس این ارزیابی ها، هسته های گزینش جهاد کشاورزی و دانشگاه علوم پزشکی تبریز حائز رتبه عالی شده و شهرداری تبریز، دانشگاه تبریز، دادگستری و استانداری آذربایجان شرقی رتبه خیلی خوب و دانشگاه شهید مدنی آذربایجان نیز رتبه خوب را به دست آوردند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر