کد خبر: 941649
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۳
شهردار کرج تاکید کرد
شهردار کرج در مراسم تجلیل از اساتید برجسته رادیو و چهره های ماندگار البرز "بهروز رضوی" و "فرهنگ جولایی" که در سالن شهیدان نژاد فلاح برگزار شد، اظهار کرد: لحظات حضور در جمع بزرگان فرهنگ و هنر کشور افتخاری است که هرگز از ذهن پاک نمی شود

علی اصغر کمالی زاده ادامه داد: بزرگانی مثل فرهنگ جولایی و بهروز رضوی که عمر و جوانی خود را برای اعتلای فرهنگ و هنر این سرزمین گذاشته اند، در دل و جان مردم جای دارند و  این بزرگ ترین نعمتی است که نصیب یک فرد می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به تلاش مسئولان مدیریت شهری کرج برای توسعه فرهنگی این کلانشهر اظهار کرد: شورا و شهرداری کرج در تلاشند با  اقدامات فرهنگی مناسب نگرش مردم را نسبت به شهری که در آن زندگی می کنند تغییر دهند.

این مسئول توضیح داد: باید به سمتی گام برداریم که کرجی ها از زندگی در این شهر به خود ببالند و حس رضایتمندی و شادمانی آنها روز به روز افزایش یابد.

شهردار کرج خاطر نشان کرد: با برگزاری چنین مراسمی مردم به این آگاهی می رسند که ایران کوچک خواستگاه بزرگانی است که برای چند نسل خاطره سازی کرده اند.

کمالی زاده تصریح کرد: با شناساندن کرج و کرجی‌های  شاخص به مردم می توانیم در مسیر تبدیل این شهر به مقصد شهری و گردشگری گام برداریم و به آینده روشنتری برای آن امیدوار باشیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار