کد خبر: 941621
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۹
سرمربی با تجربه السد که حریف تیم فوتبال پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا است اعلام کرد که با پایان فصل جاری از فوتبال خداحافظی می‌کند و ژآوی جایگزین او خواهد شد.
 
ژاوی هرناندس

جوان آنلاین: اسوالدو فریرا از سال ۲۰۱۵ هدایت السد قطر را بر عهده دارد.

این مربی با تجربه پرتغالی مدت‌ها است که در دنیای مربیگری فعالیت دارد و مربی بسیار شناخته شده در فوتبال پرتغال است و به خاطر حضور در السد هم به خوبی در آسیا شناخته شده است.

فریرا اعلام کرد که بعد از پایان فصل جاری از دنیای مربیگری خداحافظی خواهد کرد. او در این باره گفت‌:  من هم مانند بازیکنانی که اصلا دوست ندارند از دنیای فوتبال خداحافظی کنند، دوست ندارم بازنشسته شوم اما  ۷۲ سال سن دارم و باید بروم. چهار ماه دیگر با السد قرارداد دارم. فصل که به پایان برسد من هم از السد و از دنیای مربیگری خداحافظی می‌کنم. تیم در صدر جدول رده بندی قرار دارد. قهرمان شدن ما در لیگ ستارگان قطر بهترین پایان برای من خواهد بود.

روزنامه الرای قطر اعلام کرد که ژاوی محتمل ترین و جدی‌ترین گزینه برای هدایت  تیم فوتبال السد است و به احتمال خیلی زیاد او جایگزین فریرا خواهد شد.

ژآوی چند روز پیش توانست مدرک مربیگری خود را بگیرد. او می‌خواهد  که با مربیگری در السد تجربه لازم را به دست آورد و روزی هدایت بارسلونا را برعهده بگیرد. او پیش از این بارها تاکید کرده که آرزوی او مربیگری در آبی‌ اناری‌ها است.

منبع: ایسنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار