کد خبر: 941602
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۰
امام جمعه هشترود:
امام جمعه هشترود گفت: مسوولان باید خادم ملت باشند و بدانند وظیفه‌ای جز خدمت بی‌منت ندارند و ریاستشان مدیون خون شهدا، انقلاب و رهبری است .

حجت‌الاسلام علی رحیمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته هشترود که در مسجد تاریخی جامع برگزار شده بود، اظهار داشت: مسوولان باید خادم ملت باشند و بدانند وظیفه‌ای جز خدمت بی‌منت ندارند و ریاستشان مدیون خون شهدا و انقلاب و رهبری است و اگر این ریاست به خدمت و در خدمت مردم نباشد، نفوذی است و باید رسوا شود تا آسیبی به مردم نرسد.

خطیب جمعه هشترود در ادامه خواستار رسیدگی به وضع مردم هشترود را شد و گفت: شایستگی مردم این خطه از آذربایجان بیش از این است.

وی در ادامه با بیان اینکه دشمنان در هر لحظه در حال برنامه‌ریزی برای دلسرد کردن مردم از انقلاب، نظام و مسوولان خدوم هستند، افزود: مسوولان با حفظ وحدت حول محور ولایت و کسب رضایتمندی عمومی مردم نقشه‌های دشمنان را نقش برآب کنند.

رحیمی با تبریک ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار به این قشر زحمتکش از آنها خواست حضرت زینب (س) را الگوی خود قرار دهند و در امر طبابت و پرستاری خستگی به خود راه ندهند.

وی از پرستاران به عنوان اسوه‌های صبر و استقامت یاد کرد و گفت: خودگذشتگی، تعهد، صداقت و مهربانی از ویژگی‌های بارز پرستاران است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر