کد خبر: 941589
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۰۰:۴۵
پسر جوان وقتی متوجه شد در معامله خودرویی صاحب آن، سر او کلاه گذاشته است باهمدستی سه‌نفر از دوستانش نقشه آدم‌ربایی ۲۰‌میلیون تومانی را طراحی و اجرا کرد.
به گزارش خبرنگار ما، چندی قبل مردی سراسیمه به اداره پلیس رفت و از چهار مرد جوان به اتهام آدم‌ربایی و اخاذی شکایت کرد. شاکی در توضیح ماجرا گفت: چند روز قبل خودروی پژو ۲۰۶ خودم را به پسر جوانی به نام سلمان به مبلغ ۶۰‌میلیون تومان فروختم تا اینکه ساعتی قبل به دفتر ثبت اسنادی در یکی از خیابان‌های مرکزی تهران رفتیم تا خودرو را به نام او بزنم. وقتی از دفتر ثبت بیرون آمدم سه مرد جوان مرا با تهدید قمه سوار خودرویی کردند و به دفتر شرکتی بردند و آنجا حبس کردند. ساعتی بعد خریدار خودرو به دفتر آمد و مدعی شد که من کلاه سر او گذاشته‌ام و به زور از من اثر انگشت و امضا گرفتند که من مبلغ ۲۰‌میلیون تومان به آن‌ها بدهکارم. آن‌ها تهدید کردند دو روزه ۲۰‌میلیون تومان را آماده کنم و به آن‌ها بدهم وگرنه دوباره مرا می‌ربایند و حبس می‌کنند. وقتی مرا آزاد کردند به اداره پلیس آمدم تا از آن‌ها شکایت کنم. با طرح این شکایت تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی به دستور بازپرس شعبه چهارم دادسرای امور جنایی تهران برای شناسایی و دستگیر آدم‌ربایان وارد عمل شدند.
متهم پس از دستگیری در بازجویی‌ها به جرم خود با همدستی سه نفر از دوستانش اعتراف کرد. وی گفت: چند روز قبل از حادثه خودروی شاکی را به مبلغ ۶۰‌میلیون تومان خریدم. او مدعی بود که خودرواش تصادف و رنگ ندارد و من هم بدون اینکه قولنامه بنویسم قبول کردم و مبلغی به عنوان بیعانه به او دادم تا اینکه هنگام زدن سند متوجه شدم خودرو او تصادفی است. از او خواستم معامله را فسخ کند، اما قبول نکرد. به خاطر همین با کمک دوستانم فروشنده را ربودیم. سه متهم پس از دستگیری در بازجویی‌ها حرف‌های سلمان را تأیید کردند. تحقیقات از متهمان برای روشن شدن زوایایی پنهان حادثه ادامه دارد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار