کد خبر: 941560
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۴
فرمانده انتظامی استان مرکزی در همايش فرهيختگان فرهنگي
به گزارش خبرنگار جوان فرمانده انتظامی استان مرکزی در همايش فرهيختگان فرهنگي با تبیین ابعاد مختلف جنگ نرم دشمن در شکاف بین حکومت و مردم از طریق ناتوی فرهنگی گفت: استفاده از زبان علم و هنر، مهمترین ابزار مقابله در برابر ناتوی فرهنگی دشمن است.

به گزارش خبرنگار جوان فرمانده انتظامی استان مرکزی در همايش فرهيختگان فرهنگي با تبیین ابعاد مختلف جنگ نرم دشمن در شکاف بین حکومت و مردم از طریق ناتوی فرهنگی گفت: استفاده از زبان علم و هنر، مهمترین ابزار مقابله در برابر ناتوی فرهنگی دشمن است.
سردارکیومرث عزیزی در جمع فرهیختگان فرهنگي فرماندهی انتظامی استان مرکزی با اشاره به آیاتی از قرآن کریم، لازمه بی اثر شدن توطئه های دشمنان را صبر و تقوا برشمرد و اظهار داشت: انقلاب اسلامی، ریشه دار و آینده دار است و دستیابی به آرمان های بلند آن، به صبر و استقامت و تلاش بی وقفه جهادی نیازمند است.
وی رصد تحرکات دشمنان نظام و انقلاب اسلامی را راهبردي در مدیریت جنگ نرم دانست و بیان داشت: پیروزی انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی (ره) یکی از بارزترین رخدادهای قرن اخير به شمار می رود، انقلابی که در ابعاد گوناگون، منشاء پیامدهای بنیانی و شگرفی در سطح جهان شد و علاوه بر آن که به انسان ها کرامت، به مسلمانان شوکت و به مؤمنان عزّت و عظمت بخشید، در كشور ایران اسلامي براي هميشه بر منافع بیگانگان خط بطلان کشید.
سردار عزیزی با اشاره به مؤلفه های قدرت نظام اسلامی و یادآوری سلطه انگلیس و آمریکا بر ایران در طول حکومت منحوس پهلوی، خاطرنشان کرد: از آن جا که اقتدار واقعی ایران، همواره جوشنده از درون ملت و بر پایه استقلال و آزادی است به همین دلیل برنامه دشمن همواره ایجاد شکاف و جدایی میان نظام و مردم بوده و بی تردید این طراحی نشان دهنده حماقت آنها است زیرا نظام جمهوری اسلامی، چیزی جز ملت ایران نیست و این دو هرگز از یکدیگر جدا شدنی نبوده و نخواهند بود.
این مقام انتظامی انعکاس توانمندي و تخصصي پلیس در جامعه اسلامی را مهمترین رسالت فرهیختگان ناجا در شرایط کنونی دانست و ادامه داد: پليس امروز بيشتر از هر زمان ديگري به فعاليت هاي مطالعاتي، پژوهشي و علمي فرهیختگان و اصحاب هنر نيازمند است و شايد اساسي ترين نياز در اين حوزه بازتاب فراگیر راهبردهای امنیتی پلیس و بیان رشادت ها و نبوغ فرزندان این مرز و بوم ، در ارتقاء امنیت اجتماعی شهروندان است.
وی با اشاره به جایگاه محوری مولفه های آموزشی نوین در ارتقاء سرمایه های مختلف اجتماعی جامعه گفت: در دنياي كنوني كه پیوسته در حال تغييرات و تلاطمات رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان با اشاره به لزوم رشد و بالندگی فرهیختگان در سه عرصه موثر عبادی، اخلاقی و نظامی گفت: فرهيختگان فرهنگي ناجا از مصاديق عيني و بارز در ارتقاء منزلت اجتماعی جامعه اسلامی هستند.
حجت الاسلام و المسلمین دکتر عباسعلی شهیدی درجمع فرهیختگان فرماندهی انتظامی استان مرکزی با اشاره به نقش چهره های برجسته فرهنگی در اعتلای جامعه اسلامی گفت: با وجود موثر فرهیختگان فرهنگی ناجا می توان به گونه ای کاربردی ، مشکلات فرهنگی جامعه را در کارگاه های علمی به خوبی تحلیل کرد و با ارائه راهکارهای علمی به عموم افراد جامعه تعمیق داد.
رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان مرکزی عنوان داشت: رشد روز افزون انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف اقتضاء می کند که چهره های فرهنگی کشور در چنین شرایطی وارد میدان شده و تمام آحاد مردم را در مقابله با جنگ نرم یاری دهند.
شهیدی با اشاره به لزوم رشد و بالندگی فرهیختگان ناجا در سه عرصه موثر عبادی، اخلاقی و نظامی تصریح کرد: هدف از راه اندازی شبکه فرهیختگان فرهنگی ناجا شناسایی چهره های برتر فرهنگی، از قبیل : قاری، حافظ قرآن، مبلغ فرهنگی،مولف، اهل قلم و مداح از بین نیروهای انتظامی در سراسر کشور و معرفی آنان به جامعه اسلامی به منظور تحکیم پایه های امنیت اجتماعی همگانی است.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر