کد خبر: 941556
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۷
توضیحات سیروس مقدم درباره ساخت «پایتخت 6»
سیروس مقدم، کارگردان مجموعه تلویزیونی «پایتخت» از صداوسیما خواست تا جدی‌تر به فکر ساخت سری ششم از این سریال باشد و قول داد تا زمانی که مردم خواهان پایتخت باشند، آن را خواهد ساخت.
محمد صادقی
سیروس مقدم که در اختتامیه نهمین جشنواره فیلم‌های مردمی عمار به دلیل ساخت مجموعه «پایتخت» تقدیر شد، در سخنانی گفت: پایتخت متعلق به مردم است و بار‌ها در جلسات خصوصی که با مدیران فرهنگی داشتم، عرض کرده‌ام که «پایتخت» نه متعلق به سیروس مقدم و محسن تنابنده و تیم سازنده است و نه متعلق به تلویزیون و هیچ ارگانی. پایتخت متعلق به مردم است و تا وقتی که بخواهند، ادامه پیدا می‌کند.
مقدم درباره اینکه چرا فصل ششم سریال پایتخت برای پخش در نوروز ۹۸ ساخته نشد، گفت: خیلی از مسائل را نمی‌شود بیان کرد. به نظر می‌رسد ما خواهان ادامه پایتخت نیستیم، اما مطمئن باشید این حرف، حرف تیم سازنده نیست. تا وقتی که مردم از پایتخت دلزده نشوند و دوست داشته باشند پایتختی‌ها را ببینند، ساخته می‌شود ولی ما هم باید سوژه‌های خوب پیدا کنیم؛ موضوعاتی که توقعات مردم را برآورده کند، چون با مضمون اجتماعی کار طنز خیلی سخت است.
کارگردان مجموعه «پایتخت» افزود: الان دال بر اینکه از تیم پایتخت به طور جدی خواسته شود برای پایتخت ۶ فکری شود، هیچ تقاضایی نشده است، برای همین امسال در خدمت شما نیستیم. وگرنه آقای تنابنده مالامال از سوژه است و به تعداد افراد این کشور، قصه و داستان وجود دارد.
مقدم با کنایه به مدیران تلویزیون، گفت: از روزی که پایتخت ۵ تمام شد، عزیزان باید به پایتخت ۶ فکر می‌کردند تا تیم متلاشی نشود، نه چند ماه مانده به عید. برنامه‌ریزی باید داشته باشیم. ساختن یک کار دنباله‌دار، کار بسیار سختی است، چون متعلق به یک نفر نیست. این کارگردان درباره وضعیت تیم سازنده «پایتخت»، گفت: تیم پایتختی‌ها متلاشی شده و خیلی سخت است آ‌نها را دور هم جمع کرد، چون هر کدام سر یک پروژه هستند، اما به نمایندگی از این جمع می‌گویم تا زمانی که مردم خواهان پایتخت باشند، آن را می‌سازیم. شاید صدای مردم به گوش روابط عمومی سازمان صداوسیما برسد و جدی‌تر به این مسئله فکر کنند. مجید زین العابدین، مدیر شبکه اول سیما که در اختتامیه جشنواره عمار حضور داشت، بعد از پایان سخنان سیروس مقدم با اشاره به مذاکرات با تهیه‌کننده سریال «پایتخت» از این کارگردان برای تولید فصل ششم سریال پایتخت دعوت کرد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار