کد خبر: 941496
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۳
یک سایت کلمبیایی اعلام کرد اگر اتفاق خاصی رخ ندهد کارلوس کی‌روش به زودی سرمربی این تیم می‌شود و در اولین تجربه خود با کلمبیا، در بازی تدارکاتی رو در روی ژاپن قرار می‌گیرد.
 
جزئیات توافق فدراسیون فوتبال کلمبیا با کارلوس کی‌روش

جوان آنلاین: سایت «laopinion» کلمبیا در گزارشی به جزئیات مذاکره کارلوس کی روش با فدراسیون فوتبال کلمبیا پرداخت و از سفر مسئولان این کشور به امارات برای نهایی کردن مذاکرات خبر داد.

این سایت نوشت: «کارلوس کی روش پرتغالی سرمربی تیم ملی ایران است که با این تیم در جام جهانی روسیه و جام ملت های آسیا حاضر شده است. بعد از رالی بین فدراسیون فوتبال کلمبیا و فیلپه اسکولاری، پاسخ منفی او به کلمبیا، نام کی روش برای هدایت این تیم را قوت بخشید.

قرارداد سرمربی سابق رئال مادرید و سرمربی فعلی ایران در پایان جام ملت های آسیا به اتمام می رسد. تعدادی از مسئولان کمیته اجرایی فدراسیون فوتبال کلمبیا به امارات سفر کرده اند تا جزئیات مذاکره و قرارداد با کی روش را نهایی کنند.»

در ادامه این گزارش به سابقه کی روش با تیم های پرتغال و ایران و صعود به جام جهانی و همچنین عملکردش در تیم رئال مادرید پرداخته شده است.

«روبن هرناندز» بازیکن سابق کلمبیا که سابقه کار با کارلوس کی روش را دارد، او را یک مربی تاکتیکی و تکنسین فنی دانست و گفت: کی روش بازیکنانی را دوست دارد که کار گروهی انجام می دهند. می توانم بگویم او هجومی است ولی او نظم ساختارهای دفاعی را هم دنبال می کند. هرناندز معتقد است کی روش تکنسینی است که به کار فوتبال کلمبیا می آید.

«اسکار رنترو» روزنامه نگار کلمبیایی هم می گوید کی روش یک مربی با پرستیژ است که حضورش در تیم های مختلف بین المللی، اعتبارش را بالا برده است. وی گفت: فکر می کنم با دشواری هایی که انتخاب جانشین پکرمن دارد کی روش یک گزینه بسیار خوب و مدرن محسوب می شود.

سایت لااُپینین ادامه داده است: «اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، کی روش سرمربی تیم ملی کلمبیا می شود و در اولین گام، در بازی دوستانه با ژاپن در ماه مارس روی نیمکت تیم کلمبیا می نشیند.»

منبع: ایسنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار