کد خبر: 941466
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۲
مدیر اجرایی امامزاده محمد هلال بن علی(ع) آران و بیدگل:
مدیر اجرایی امامزاده محمد هلال بن علی(ع) آران و بیدگل گفت: به مناسبت میلاد فرخنده حضرت زینب کبری(س) طی مراسمی دو شب شور و شادی همراه با برنامه های متنوع در جوار حرم مطهر امامزاده هلال بن علی(ع) آران و بیدگل برپا می شود.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان،به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، سید جواد تکیه اظهار داشت: در راستای تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی و همچنین با هدف نشر معارف اهل بیت(ع) و ترویج سبک زندگی اسلامی به مناسبت میلاد فرخنده حضرت زینب کبری(س) طی مراسمی دو شب شور و شادی همراه با برنامه های متنوع در جوار حرم مطهر امامزاده هلال بن علی(ع) آران و بیدگل برپا می شود.
وی در ادامه افزود: این مراسم ها جمعه و شنبه برابر با 21 و 22 دی ماه بعداز نماز مغرب و عشاء همراه با سخنرانی دکتر کوچکی و مداحی ذاکر اهل بیت(ع) محمد اخباری در جوار حرم مطهر پیام آور واقعه عاشورا به ایران برگزار می شود.
مدیر اجرایی امامزاده محمد هلال بن علی(ع) آران و بیدگل در ادامه گفت: آستان مقدس امامزاده هلال بن على (علیه السلام) در شهرستان آران و بيدگل و در ۱۲ کيلومترى شهر کاشان واقع شده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر