کد خبر: 941454
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۷
شهردار فردیس خبرداد
شهردار فردیس در حاشیه بازدید از گرمخانه بانوان فردیس، با بیان اینکه گرمخانه بانوان این شهر آماده بهره برداری است، اظهار کرد: گرمخانه بانوان فردیس با مساحت ۲۵۰ متر مربع و ظرفیت ۴۰ نفر آماده خدمات رسانی به زنان بی خانمان است.

منوچهر غفاری در ادامه با اشاره به اینکه گرمخانه بانوان فردیس با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیون تومان تجهیز شده است، تاکید کرد: این مکان به حمام، سرویس بهداشتی، تختخواب، آشپزخانه و غیره تجهیز شده است.

وی با اعلام اینکه رسیدگی به زنان بی خانمان و در راه مانده یکی از دغدغه های مدیریت شهری فردیس به شمار می رود، عنوان کرد: طبق اقدامات انجام شده توسط مدیریت شهری فردیس این بانوان می توانند برای گذراندن شب های سرد زمستانی به این مکان مراجعه کنند و از خدماتی همچون غذای گرم، لباس، استحمام و غیره بهره مند شوند.

غفاری با اشاره به اینکه گرمخانه بانوان فردیس در فلکه پنجم فردیس و ضلع غربی بلوار بیات واقع است، بیان کرد: ظرفیت این گرمخانه به تناسب افزایش جمعیت مراجعه کنندگان قابل افزایش خواهد بود و پذیرش گرمخانه در صورت پرشدن تخت ها، ممنوع نیست، این مهم با توجه به اهمیت حفظ جان و سلامت مراجعه کنندگان از سرما انجام می شود.

شهردار فردیس با بیان اینکه ممکن است گرمخانه بانوان در فردیس کفاف زنان کارتن خواب و در راه مانده شهر را با توجه به مهاجر پذیری و پناه آوردن معتادان و متکدیان زن در حاشیه های شهر را ندهد، خاطرنشان کرد: مدیریت شهری فردیس حداکثر توان خود را برای ایجاد امکاناتی در راستای اسکان و خدمات رسانی به این قشر بکار می گیرد.

محرومیت زدایی گامی در راستای رعایت حقوق شهروندی است
به گفته غفاری گرمخانه بانوان فردیس در روز های سرد زمستان نیز به زنان بی خانمان خدمات رسانی می کند و این بانوان می توانند روز های سرد را نیز در این مکان سپری کنند.

شهردار فردیس در بخش دیگری با تاکید بر اینکه جلوگیری از آسیب های اجتماعی یکی از اقدامات در دستور کار مدیریت شهری فردیس است، اضافه کرد: هزینه برای پیشگیری از آسیب اجتماعی به مراتب بسیار کمتر از هزینه برای مقابله و درمان آن است و مدیریت شهری فردیس در این راستا از هیچ تلاشی فروگذار نیست.

وی تصریح کرد: حوزه فرهنگی شهرداری فردیس برنامه های مختلفی از جمله آموزش شهروندی، آموزش خانواده و غیره را در راستای پیشگیری از آسیب های اجتماعی در فرهنگسراهای سطح شهر برگزار می کند.

غفاری محرومیت زدایی را گامی در راستای رعایت حقوق شهروندی دانست و گفت: رسیدگی به مناطق کم برخوردار از اولویت های اصلی مدیریت شهری فردیس است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار