کد خبر: 941443
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۴
در گفت‌وگو با جوان عنوان شد
مدیرعامل شرکت فرآوری مواد پروتینی استان کردستان از رایگان شدن کلیه خدمات کشتارگاهی اعم از ورودی، تعرفه‌های کشتار، سردخانه، حمل، تخلیه و بارگیری در کشتارگاه صنعتی دام سنندج خبر داد.

آزاد سعیدی مدیرعامل شرکت فرآوری مواد پروتئینی استان کردستان در گفت‌وگو با خبرنگار جوان در سنندج اظهار داشت: در جهت رعایت حقوق مصرف‌کننده و اطمینان از سلامت و بهداشت گوشت مصرفی و عدم لحاظ هزینه‌های کشتارگاهی در قیمت تمام‌شده گوشت قرمز، کشتارگاه صنعتی دام سنندج با حمایت مسؤولین مرتبط استان نسبت به رایگان نمودن کلیه خدمات کشتارگاهی اعم از ورودی، تعرفه‌های کشتار، سردخانه، حمل، تخلیه و بارگیری اقدام نموده است.

وی افزود: در این راستا تمامی صاحبان دام، اتحادیه‌های صنف قصاب‌ها و فعالین صنعت گوشت در تمامی شهرستان‌های استان کردستان می‌توانند جهت بهره‌مندی از خدمات بهداشتی استاندارد کشتارگاه صنعتی دام سنندج که بالاترین سطح کیفیت را به لحاظ دامپزشکی در سطح کشور دارد به این واحد مراجعه نمایند.

سعیدی ادامه داد: با توجه به اینکه 3 درصد قیمت گوشت شامل تعرفه‌های کشتارگاهی است با این اقدام کشتارگاه صنعتی دام سنندج، 3 درصد تعرفه‌های کشتارگاهی از قیمت گوشت کسر می‌شود.

استفاده از 40 درصد ظرفیت کشتارگاه صنعتی دام سنندج

مدیرعامل شرکت فرآوری مواد پروتئینی استان کردستان گفت: ظرفیت روزانه کشتارگاه صنعتی دام سنندج 100 راس دام سنگین و 1000 راس دام سبک است اما متاسفانه در حال حاضر فقط از 40 درصد ظرفیت آن استفاده می‌‌شود.

وی تصریح کرد: در حال حاضر شهرستان‌های سنندج، کامیاران و دهگلان از خدمات کشتارگاه صنعتی دام سنندج استفاده می‌کنند و امیدواریم با حذف تعرفه کشتارگاهی و خدمات رایگان این کشتارگاه بقیه شهرستان‌های استان که از لحاظ کشتارگاه وضعیت مطلوبی ندارند بتوانند از این خدمات بهره ببرند.

انتهای پیام/2330/83

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر