کد خبر: 941413
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۱
در حالی که از ابتدای سال تاکنون در هیچ فصلی بیش از دو سریال همزمان در شبکه خانگی عرضه نشده به ناگاه در فاصله کمتر از سه ماه مانده به پایان سال پنج سریال مترصد عرضه به شبکه خانگی هستند.
سریال «احضار» که اولین تجربه تاریخ سریال‌سازی در ژانر ترسناک است از همین هفته به شبکه خانگی می‌آید و ظرف دو هفته آینده دو سریال «نهنگ آبی» و «رقص روی شیشه» هم بدان می‌پیوندند. دو سریال کمدی «ریکاوری» و «روز‌های بیقراری» هم تا یک ماه آینده عرضه خود را آغاز می‌کنند و سریال «هاشتگ خاله سوسکه» نیز در ژانر کودک در دست تهیه است تا با احتساب «ممنوعه» سیاهه سریال‌های در حال عرضه به هفت سریال برسد!
آیا منطقی پشت صدور مجوز متوالی عرضه این سریال‌ها هست؟ آیا اداره کل نمایش خانگی ارشاد حواسش نبوده که این عرضه همزمان ممکن است به شکست متوالی سریال‌ها بینجامد و فرصت معرفی درست آثار را هم از صاحبان آن‌ها می‌گیرد؟
این رویه درست شبیه روالی است که در اکران نیمه دوم سال سینما‌ها شاهدیم که همزمان باهم ده‌ها فیلم روی پرده می‌روند و به جز یکی دو فیلم بقیه نیز باید به فروش‌های متوسط و ضعیف بسنده کنند! اداره کل نمایش خانگی ارشاد برای جلوگیری از اتلاف سرمایه‌های سریال‌سازان هم که شده باید تنفسی لااقل چندهفته‌ای را بین عرضه آن‌ها ایجاد کند. این طور نیست؟
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار