کد خبر: 941378
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۳
برنی سندرز:
نامزد ریاست جمهوری ۲۰۱۶ و نامزد احتمالی انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا، در رشته توییتی نوشته است: «آمریکا یک الیگارشی، با رشوه خواری سیاسی نا محدود است. »
سرویس بین الملل جوان آنلاین: سناتور برنی سندرز، نامزد ریاست جمهوری ۲۰۱۶ و نامزد احتمالی انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا، در رشته توییتی نوشته است:
 
جیمی کارتر زمانی حرف درستی زد وقتی که گفت: آمریکا یک الیگارشی، با رشوه خواری سیاسی نا محدود است. ما هر روز از دموکراسی بیشتر فاصله گرفته و تبدیل به یک شکل از دولت الیگارشی می‌شویم. دموکراسی باید درباره اصل «یک نفر – یک رای» باشد نه درباره این که میلیاردر‌ها بیایند و نتیجه انتخابات را بخرند.
 
آمریکا بزرگترین اقتصاد جهان را دارد. با این حال ما خیلی عقب‌تر از بسیاری از دیگر کشور‌های توسعه یافته در زمینه‌های بهداشت و درمان، امید به زندگی، مرگ و میر نوزادان، فقر، آموزش و زیرساخت هستیم. ما به دولتی نیاز داریم که برای همه کار کند نه فقط برای یک درصد.
 
اقدام ترامپ در تعطیل کردن دولت، ۸۰۰ هزار کارمند فدرال در خطر عدم دریافت چک حقوقشان هستند. آن‌ها نگران پرداخت هزینه هایشان، تامین غذای خانواده هایشان و پر کردن باک سوخت خودروهایشان هستند. به شکلی باورنکردنی میچ مک‌کانل، رهبر جمهوری خواهان سنا از اقدام کردن خودداری می‌کند.
 
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار