کد خبر: 941342
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۳
روز گذشته مردم ایران در آسمان شهرهایی مانند تهران، ایلام، اصفهان و کرمانشاه، شاهد خطوط عجیبی بودند که تاکنون توضیح روشنی درباره منشأ آنها داده نشده است.

جوان آنلاین: عصر روز گذشته پدیدار شدن چند خط سیر هواپیما در آسمان تهران و برخی از شهرهای مختلف کشور توجه شهروندان را به خود جلب کرد؛ مسیر حرکتی این خطوط در تهران (شمالی‌_جنوبی) و پایین‌تر بودن این دود، باعث تعجب شهروندان شده بود. 

ساعتی پس از این اتفاق بود که برخی از فعالان رسانه‌ای با انتشار تصاویری از این خطوط در آسمان، این سؤال را مطرح کردند که منشاء ایجاد این خطوط چیست؟

این در حالیست که برخی از مردم در استان‌های مرکزی و غربی ایران، از جمله اصفهان، ایلام و کرمانشاه نیز با انتشار تصاویری از مشاهده این پدیده ابراز تعجب کرده‌اند.

در حالی که زمان نسبتا زیادی از وقوع این پدیده در آسمان شهرهای مختلف کشور گذشته است، تاکنون هیچ نهاد مسئولی درباره منشاء این پدیده توضیح خاصی ارائه نکرده است.

تصاویر زیر، مربوط به انتشار این خطوط در آسمان شهرهای تهران، ایلام و کرمانشاه است که از روز گذشته در فضای مجازی منتشر شده است.

به نظر می‌رسد با توجه به مطرح شدن این مسئله در فضای مجازی و برای جلوگیری از دامن زدن به موج شایعات، نهادهای مربوط به این موضوع باید پاسخ قانع‌کننده و البته فوری به این موضوع بدهند.

منبع: تسنیم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار