کد خبر: 941332
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۴
اردونشینان تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان فردا به تمرینات خود پایان خواهند داد تا مهیای حضور در رقابت‌های بین‌المللی جام تختی شوند.
 
اعزام شاگردان بنا به ترکیه و مجارستان/ پایان نخستین اردو تا فردا

جوان آنلاین: حسان الدین جعفری سرپرست تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان در حاشیه اردوی آماده سازی این تیم گفت: این مرحله از تمرینات با نظم و هماهنگی خاصی برگزار شد و خوشبختانه شاهد این بودیم که تمامی بچه ها با انگیزه و روحیه بالایی تمرین می کردند. شور و نشاط فرنگی کاران قابل توجه است و این موضوع می تواند عامل مهمی در پیشبرد اهداف کادر فنی در اجرای برنامه های پیش رو باشد.

وی تصریح کرد: فرنگی کاران اردونشین صبح امروز یک جلسه تمرین وزنه خواهند داشت و عصر امروز هم یک جلسه تمرین مرور فن در دستور کار دارند. صبح فردا هم یک جلسه تمرین داریم و سپس اردوی کنونی تعطیل و بچه ها مهیای حضور در جام تختی می شوند.

جعفری ادامه داد: با توجه به اینکه رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی در روزهای ۴ و ۵ بهمن ماه برگزار می‌شود، کادر فنی در زمان عدم حضور فرنگی کاران در اردوی تیم ملی هم از وضعیت بچه ها مطلع خواهد بود و برنامه های تمرینی خاصی برای آنان در نظر دارد. بدین ترتیب ما در زمان مرخصی و استراحت فعال بچه ها هم از وضعیت آنان آگاه هستیم تا خللی در برنامه های آماده سازی آنها ایجاد نشود.

سرپرست تیم ملی کشتی فرنگی در پایان در خصوص تورنمنت های تدارکاتی نیز گفت: طبق برنامه کادر فنی در نظر داریم برخی از فرنگی کاران منتخب را یک هفته بعد از رقابتهای جام تختی به تورنمنت بین المللی جام وهبی امره ترکیه اعزام کنیم. ضمن اینکه اوایل اسفندماه نیز یک تورنمنت دیگر پیش رو داریم و تیمی منتخب از فرنگی کاران را به مجارستان اعزام خواهیم کرد. طبیعتا تورنمنت بین المللی مجارستان اهمیت فراوانی برای ما دارد چراکه این مسابقات جزو میادین دارای رنکینگ اتحادیه جهانی کشتی است و باید بتوانیم به امتیازات و اهداف مورد نظرمان دست یابیم.

به گزارش خبرنگار مهر، نخستین اردوی تیم ملی کشتی فرنگی از روز ۱۲ دیماه در محل خانه کشتی تهران آغاز شد و فردا به پایان می رسد. طبق برنامه کادر فنی تیم ملی، هفت اردوی دیگر تا حضور در مسابقات قهرمانی آسیا (۳ تا ۸ اردیبهشت ماه سال آینده در چین) در دستور فرنگی‌کاران قرار دارد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار