کد خبر: 941317
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۸
معاون سیاسی، امنیتی استاندار کردستان:
معاون سیاسی، امنیتی استاندار کردستان گفت: دشمن به دنبال پمپماژ یاس و ناامیدی در جامعه است لذا مسوولان باید با تلاش برای حل مشکلات، روحیه امید را در میان مردم گسترش دهند.

به گزارش خبرنگار جوان از بیجار، حسین خوش‌اقبال در جلسه‌ای با شوراهای شهر و روستای حسن‌آباد و شهرداران شهرهای تابعه شهرستان بیجار که در سالن جلسات شهدای گمنام فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: هدف از تشکیل این جلسه توجه به مباحث و دیدگاه‌ها و نظرات اعضای شوراهای شهر و روستا و همچنین شهرداران در راستای بررسی مشکلات است.

وی با بیان اینکه هدف اصلی ما توجه به جایگاه ارزنده شوراها و نمایندگان مردم در سطح روستاها، بخش‌ها و شهرهاست، گفت: ما به عنوان مسؤولان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به چنین جایگاه‌هایی که انتخاب و خواست مردم است توجه ویژه‌ای داریم.

خوش‌اقبال خواستار ارتباط تنگاتنگ مدیران ارشد استانی با مدیران شهرستانی شد و گفت: ارتباط با احزاب و گروه‌ها و اصحاب رسانه و ائمه جمعه و جماعات و روحانیون و بانوان می‌تواند راهگشای مشکلات مردم باشد.

این مسؤول بیان کرد: به دستور اکید استاندار کردستان، مدیران ارشد استانی باید به شهرستان‌ها سفر کرده و از نزدیک مشکلات را بررسی کنند.

معاون سیاسی، امنیتی استاندار کردستان با تأکید بر خدمت بی‌منت و از روی اخلاص مسؤولان به مردم، گفت: انقلاب اسلامی ایران به پشتوانه مردم به پیروزی رسید و اکنون نیز مردم با تحمل تمامی سختی‌های معیشتی و اقتصادی همچنان پای آرمان‌های نظام ایستاده‌اند بنابراین وظیفه ما خدمت خالصانه به آنها است.

خوش‌اقبال بیان کرد: انعکاس محدودیت‌ها و کاستی‌ها به مردم می‌تواند ما را در حل این کاستی‌ها یاری کند چرا که مردم درک بالایی از مسایل کشوری دارند.

وی گفت: اگر پل ارتباطی مسوولان و مدیران با مردم و شوراها به عنوان نمایندگان مردم درست برقرار شود قطعا شاهد حل بیشتر مشکلات خواهیم بود.

این مسوول با بیان اینکه شهرستان بیجار و مردمان این دیار یاری‌دهنده نظام در روزهای سخت بوده‌اند، گفت: مردم بیجار شایسته ارائه بهترین و ارزنده‌ترین خدمات هستند چرا که در تمامی حوزه‌ها به ویژه سیاسی و اجتماعی در تمامی ادوار حضوری آگاهانه داشته‌اند.

معاون سیاسی، امنیتی استاندار کردستان گفت: مردم امروز به لحاظ اقتصادی و معیشتی در تنگنا هستند و این مدیران و مسوولان هستند که باید روحیه امید را میان مردم گسترش دهند چرا که دشمن در حال پمپاژ نا امیدی و یأس در جامعه است.

خوش‌اقبال افزود: دشمنان در صدد هستند که شیرینی کارهای انجام شده توسط نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را با گسترش یأس و ناامیدی را به تلخی مبدل کنند.

وی در پایان تاکید کرد: رسیدگی به مشکلات شهرستان بیجار باید در اولویت مسوولان باشد.

انتهای پیام/75/2330

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر