کد خبر: 941316
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۲
استاندار سمنان:
استاندار سمنان گفت: خیران و نیکوکاران برای جمع آوری بخاری‌های نفتی و نوسازی سامانه‌های گرمایشی در مدارس، از طریق پویش «همه برپا»، تلاش کنند.

علیرضا آشناگر عصر سه شنبه با عضویت در پویش «همه برپا، کلاس گرم، مدرسه امن» برای استانداردسازی سامانه های گرمایشی مدارس استان سمنان با مشارکت خیران در دفتر استانداری سمنان، افزود: امسال بیش از 60 میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی و استانی برای نوسازی سامانه های گرمایشی مدارس استان تخصیص یافت.
پویش «همه برپا، کلاس گرم، مدرسه امن» فرصتی برای استانداردسازی سامانه های گرمایشی مدارس است، خیران و شهروندان می توانند هر میزان کمک خود را به شماره حساب 7770777089 نزد بانک ملی واریز کنند.
استاندار سمنان خاطرنشان کرد: افزایش ایمنی در مدارس سمنان در اولویت دستگاه های مربوط قرار دارد و رفع مشکلات زیرساختی برای افزایش کیفیت خدمات رسانی به دانش آموزان استان در اولویت است.
استاندارسمنان اضافه کرد: خدمت رسانی به اقشار مردم به خصوص دانش آموزان از اولویت های کاری مسئولان در نظام جمهوری اسلامی است و نوسازی مدارس فرسوده و تخریبی با سرعت رشد قابل توجهی در استان درحال انجام است.
آشناگر تصریح کرد: خیران مدرسه ساز همواره در امر تعلیم و تربیت با ساخت مدارس در تلاش هستند و این بار در فصل زمستان این اشخاص فرهیخته برای نوسازی سامانه های گرمایشی مدارس استان گام بردارند.
استاندارسمنان ادامه داد: خیران مدرسه ساز همواره در کمک به تجهیز و توسعه مدارس در کیفیت آموزش در کشور تلاش کردند و آحاد مردم و مسئولان قدردان زحمات این قشر دلسوز هستند.
در این نشست سعید هژبری مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان سمنان گزارشی از وضعیت مدارس و اعتبارهای هزینه شده در بخش های مختلف برای نوسازی مدارس استان ارایه کرد.
در 20 مدرسه استان سمنان بخاری نفتی وجود دارد و در سال جاری قرارداد بازسازی سامانه های گرمایشی 15 مدرسه و خرید 90 بخاری هوشمند با پیمانکار منعقد شده است.
در یک هزار و 96 کلاس درس استان سمنان بخاری گازی وجود دارد و اولویت اساسی در بازسازی سامانه های گرمایشی مدارس استان سمنان جمع آوری بخاری نفتی است.
در استان سمنان 793 فضای آموزشی، پنج هزار و پنج کلاس درس به مساحت653 هزار و 934 متر مربع وجود دارد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر