کد خبر: 941286
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۱
 مدیر عامل واگن پارس اراک:
شرکت واگن پارس اراک با انعقاد تفاهم نامه با یک شرکت چینی؛ تامین ۳۷۶ دستگاه متروی تهران را بر عهده گرفت.

شرکت واگن پارس اراک با انعقاد تفاهم نامه با یک شرکت چینی؛ تامین 376 دستگاه متروی تهران را بر عهده گرفت.

 مدیر عامل واگن پارس اراک گفت: بر اساس مذاکرات فشرده در چند ماه اخیر بین واگن پارس و طرف چینی، توافقی در قالب کنسرسیوم مشترک جهت تامین و ساخت 376 دستگاه واگن مترو به همراه انتقال تکنولوژی مورد تاکید قرار گرفت.
محمد رضا مختاری مدیر عامل واگن پارس اراک افزود: پیشنهاد تولید واگن ها به معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران ارائه و مورد موافقت قرار گرفت.
وی ادامه داد: بر اساس؛ تفاهم نامه اصلی بین کنسرسیوم مشترک واگن پارس اراک، طرف چینی و راه آهن شهری تهران و حومه به امضا رسید.
مدیر عامل واگن پارس افزود: مطابق قرارداد؛ انتقال فناوری، برای نخستین بار در ایران و در کارخانه واگن پارس و نیز علاوه بر ساخت و بدنه کامل و مونتاژ نهایی واگن مترو، فریم بوژی با تکنولوژی روز دنیا به طور کامل ساخته می شود.
مختاری تصریح کرد: بهای واگن های پیشنهادی با مشخصات فنی مورد تایید مترو تهران و با بهره گیری از برخی سازندگان اروپایی نسبت به قیمت واگن های قراردادهای قبلی، کاهش قابل ملاحظه ای دارد.
به گفته مدیر عامل واگن پارس، نخستین قطار، 15 ماه بعد از اجرایی شدن قرارداد، تحویل و پس از آن ماهیانه 2 یا 3 قطار به ناوگان تحویلی افزوده می شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار