کد خبر: 941285
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۱
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مرکزی:
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مرکزی گفت: سرمایه گذاری در استان مرکزی در چند ماه اخیر با رشد قابل توجهی همراه بوده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مرکزی گفت: ‌سرمایه گذاری در استان مرکزی در چند ماه اخیر با رشد قابل توجهی همراه بوده است.

 مهدی زندیه‌وکیلی در نشست کارگروه عمرانی امور زیربنایی و شهرسازی استان مرکزی اظهار داشت: در این نشست ۲۰ طرح عمرانی مورد بحث و بررسی و بیشتر طرح‌ها به تصویب رسید.

وی تصریح کرد: اکثر این طرح‌ها در حوزه گردشگری، مجتمع‌های تفریحی بین‌راهی، صنعتی، فرآوری بخش کشاورزی، طرح‌های زیست‌محیطی و احداث نیروگاه خورشیدی بود. 

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مرکزی در خصوص طرح جامع شهر خنداب نیز بیان کرد: طرح جامع شهر خنداب در نشست‌های پیشین به تصویب رسیده بود که اکنون مباحثی در خصوص حریم شهر مطرح و مقرر شد در جلسه آتی با حضور فرماندار و مسئولین ذی‌ربط تدابیر ویژه‌ای در این خصوص اندیشیده شود.

زندیه‌وکیلی ضمن خرسندی از تصویب این طرح‌ها در سطح استان مرکزی گفت: اجرایی شدن طرح‌ها با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی، اشتغال‌زایی زیادی در استان به همراه دارد.

وی اظهار داشت: در آینده‌ای نزدیک نیز در زمینه نیروگاه خورشیدی طرح‌هایی اجرایی و واگذاری‌هایی صورت می‌گیرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مرکزی با بیان اینکه رشد سرمایه‌گذاری در استان چند ماه گذشته رشد قابل توجهی داشته است افزود: هرساله به تعداد طرح‌ها توسط سرمایه‌گذار بخش خصوصی افزوده می‌شود و توجیه عملی طرح‌ها نشان از رغبت بالای سرمایه‌گذاران در استان را نشان می‌دهد.

زندیه‌وکیلی بیان داشت: در این کارگروه و معاونت عمرانی طرح‌ها مطرح و فرآیند سرمایه‌گذاری تسهیل می‌شود و سپس در حوزه اقتصادی و با حمایت‌های ویژه استاندار، طرح‌ها عملیاتی می‌شود.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر