کد خبر: 941204
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۷
رئیس سازمان نظام پزشکی استان البرز تاکید کرد
رئیس سازمان نظام پزشکی استان البرز با اشاره به کاستی های جدی در حوزه درمان استان، گفت: این سازمان با شبکه های فساد اختاپوسی و مافیایی در حوزه سلامت برخورد قاطع و قانونی خواهد داشت.

محمدرضا خرد روستا جمع خبرنگاران اظهارداشت: کاستی های جدی در حوزه درمان استان وجود دارد که بخشی از آن به کمبود امکانات و بخش دیگر ی به سوء مدیریت سلامت در استان بر می گردد.

وی افزود: اکنون شبکه های مافیایی در استان وجود دارند که درمقابل اصلاح مقاومت می کنند.

 خرد روستا ادامه داد: هر بار سازمان نظام پزشکی با هماهنگی نهادهای قضایی و مسئولان ارشد استان برای احقاق حقوق مردم با رویکردی عادلانه در مسیر اصلاح گام بر می دارد، حاشیه سازی ها و تهدیدها و باند بازی ها شروع می شود.

وی خاطرنشان کرد: اکنون شیطنت های جدی و برنامه ریزی شده برای جلوگیری از اقدامات اصلاحی به چشم می خورد.

رئیس سازمان نظام پزشکی البرز در ادامه و در پاسخ به این سئوال که کدام یک از بخش های بیمارستانی بیشترین شکایت را دارد،گفت: بالاترین درصد شکایات در دادسرای نظام پزشکی طی یک سال اخیر در حوزه بیماران بستری مربوط به بخش دولتی بوده است .

خرد روستا افزود: نظام پزشکی در راستای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر اولویت برخورد با دانه درشت ها به دنبال برخورد با شبکه های اختاپوسی فساد در حوزه سلامت است و در این مسیر پیام معظم له و قوانین مربوطه محور کار است.

رئیس نظام پزشکی البرز ضمن هشدار به سنگ اندازان حوزه اصلاح سلامت دراستان گفت:بنا نداریم با پرونده سازی برای پزشکانی که از حمایت های رانتی برخوردار نیستند و با چشم پوشی بر یک اقلیت قدرتمند متخلف، خسارات اخلاقی و قانونی مجموعه ای را فدای آمار سازی کنیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار