کد خبر: 941195
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۸
رییس شرکت ایمیدرو خبرداد:
رییس شرکت ایمیدرو از ایجاد پروتکل هایی برای تبدیل ایده های ارزش آفرین به ثروت خبرداد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین ،خدادغریب پور در نخستین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران اظهار کرد: ۶۶ درصد گردش مالی زنجیره معدن به فولاد اختصاص پیدا می کند و آمریکا و کشورهای اروپایی در جنگ اقتصادی سال گذشته بر همین موضوع تمرکز کردند.
وی در ادامه بابیان اینکه امروزه در صنعت فولاد صاحب دانش هستیم، افزود: تلاش ها و اراده های محکمی پشت این دانش قرار دارد که امسال توانسته سه میلیارد دلار صادارت داشته و دراین زمینه تعامل خوبی شکل گرفته و حدود یک میلبون دلار طرح در سال جاری افتتاح خواهد شد.
رییس شرکت ایمیدرو عنوان کرد: به دنبال این هستیم که از تمامی ظرفیت ها استفاده کنیم و درهمین زمینه گفتگو با انجمن های صنعتی را نیز در دستور کار قرار داده ایم چون معتقدهستیم در کنار هم بودن معجزه ایجاد خواهد کرد.
وی از توجه به مسائل زیست محیطی و اجتماعی خبرداد و اضافه کرد: به دنبال تشکیل کنسرسیوم های بزرگ فلزی هستیم تا در مسیر توسعه حرکت کنیم، امیدواریم با حمایت دولت هدایت گر بسترسازی زیرساخت ها باشیم و در بخش تحقیقات نیز پروتکل هایی را بسته ایم تا از ایده های ارزش آفرین حمایت کنیم تا دانش را به ثروت تبدیل کنیم.
غریب پور با تاکید بر اینکه در شرایط تحریم به صورت فردی کنار هر صنعتگر خواهیم بود، گفت: امیدواریم در این نمایشگاه پایش مناسبی صورت گیرد تا راهکارهای عمیقی در عرصه توانمند سازی و بومی سازی این صنعت ارائه گردد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر