کد خبر: 941145
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۳
به آقای مشایی گفتم من پول نمی‌خواهم، برای ساخت فیلم قلاده‌های طلا، به تهیه‌کننده فیلم ما پول بدهید، بعد از چند روز محمد خزاعی به من گفت: مشایی گفته ما برای ساخت فیلم طالبی که عقاید مشخص دارد، پول نمی‌دهیم و ندادند تا اینکه بنیاد روایت فتح از فیلم حمایت مالی کرد.
ابوالقاسم طالبی در تازه‌ترین گفت و گوی خود با باشگاه خبرنگاران و در پاسخ به این سؤال که چرا احمدی نژاد به این فیلم کمک نکرد؟ گفت: برای ساخت فیلم پیش همه رفتیم، یک عده به من می‌گفتند طالبی این کار دردسر و مکافات دارد، همه باهات بد می‌شوند، تعدادشان زیاد است و فتنه‌گر‌ها هم در کشور نفوذ دارند، چون عقیده من این بود که ملت ما فتنه‌گر نیست و عده‌ای از آن‌ها تقلب را باور کرده بودند، اگر روشنگری کنیم، متوجه می‌شوند و قضیه را قبول می‌کنند، بنابراین بر این بودم که این فیلم را بسازم. اینقدر هم فکر می‌کنم آزاده باشم که از کسی سفارش نپذیرم، لذا پیش همه رفتیم. تهیه کننده ما قبلا برای آقای بقایی که الان در زندان است، جشنواره‌ای را در کیش یا قشم برگزار کرده بود، پیش آقای بقایی رفت و ما گفتیم که مشایی و رئیس‌جمهور هم ما را می‌شناسند. ماه رمضان ما را برای ضیافت افطار دعوت کردند، آنجا به آقای مشایی گفتم من پول نمی‌خواهم، برای ساخت فیلم به تهیه کننده فیلم ما پول بدهید. او با من مدت‌ها زاویه داشت و بعد چند روز محمد خزاعی گفت: مشایی گفته ما برای ساخت فیلم طالبی که عقاید مشخص دارد، پول نمی‌دهیم و ندادند. عده‌ای فکر کردند، چون خزاعی تهیه کننده ماست پس از مشایی پول گرفتند یا می‌گفتند این‌ها جریان انحرافی هستند، بعد گفتند از وزارت اطلاعات و وزارت فلان پول گرفتند. آن چیزی که مشخص است و نوشتیم روایت فتح پول به ما داده است.
طالبی در ادامه توضیح می‌دهد: خانم مریلا زارعی سناریو را که خواندند خیلی خوشحال شدند، چون هرکس سناریو را می‌خواند فیلمنامه را قوی می‌دید. در آن زمان که فضای فتنه خیلی تند بود تیم هفت یا هشت نفره‌ای با موتور و اسپری به نزدیک خانه خانم زارعی می‌رفتند و مرتب می‌نوشتند انصراف خانم زارعی از بازی در «قلاده‌های طلا». خانم زارعی زنگ زد و گفت: «من دوست دارم با شما کار کنم و فیلمنامه هم خیلی خوب است، اما مرا اذیت می‌کنند و روی اعصابم راه می‌روند. اگر اجازه بدهید من نیایم.» ما هم گفتیم اگر اعلام نمی‌کنید ما هم شکایت نمی‌کنیم و اینکه ایشان همه پول را گرفته‌اند، صحت ندارد. یک پیش‌قسط گرفته بودند که برگرداندند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار