کد خبر: 941037
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۳
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان:
رئیس سازمان جهاد کشاورزی کردستان از تدوین برنامه عملیاتی 4ساله این سازمان در استان خبرداد.

به گزارش خبرگزاری جوان از سنندج، خالد جعفری یکشنبه‌شب در جلسه برنامه عملیاتی سال 97 کشاورزی استان کردستان در سنندج اظهار کرد: هدف از برگزاری این نشست تدوین برنامه‌ای منسجم در راستای تولید و اشتغال بخش کشاورزی در شهرستان‌ها است. 

وی افزود: برنامه‌ریزی منسجم و عملیاتی نمودن اقدامات آتی بخش کشاورزی برای شناخت از وضعیت موجود، اهمیت ویژه‌ای دارد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان گفت: هدف از تدوین برنامه داشتن اهداف عملیاتی برای اجرای برنامه‌های بوده و مستندات برنامه عملیاتی کشاورزی برای  برنامه ششم توسعه کشور سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی و سند چشم‌انداز بسیار تاثیرگذار است. 

وی ابراز امیدواری کرد؛ براساس پتانسیل‌های کشاورزی استان و با بررسی‌های کارشناسی نقاط قوت و ضعف را  شناسایی و با برنامه‌ریزی دقیق و به کار بستن این سند توسعه به شرایط مطلوب‌تری دست یابیم. 

جعفری اذعان کرد: هدف دیگر تدوین این سند نگاه ویژه به اشتغال و تثبیت شغل است که به عنوان یک اولویت ویژه همواره در دستور کار بخش کشاورزی استان بوده و هم اکنون نیز در اولویت قرار دارد. 

وی یادآورشد: در راستای عملیاتی نمودن طرح‌های پیشران جهاد کشاورزی استان از سوی استاندار کردستان و روسای جهاد کشاورزی پیگیری‌های مناسبی انجام شده است. 

وی درادامه گفت: باتوجه به وجود زیرساخت‌های توسعه گلخانه در استان کردستان می‌توان با جذب سرمایه‌گذار، پرداخت تسهیلات ارزان‌قیمت و رونق بسیار خوبی در تولید محصولات گلخانه ایجاد کرد. 

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان اظهار داشت: با شفاف‌سازی عملکرد جهاد کشاورزی در شهرستان‌ها باید افراد مسؤول که در این  بخش صادقانه خدمت می‌کنند شناسایی شوند.

جعفری خاطرنشان کرد: مراکز جهاد کشاورزی نسبت به انعکاس آمارها باید با دقت عمل نمایند و آمار به تایید مسؤولان مراکز جهاد کشاورزی برسد. 

وی ضمن تاکید بر موفقیت صندوق توسعه بخش کشاورزی استان گفت: صندوق توسعه از بخش کشاورزی استان در حال حاضر یکی از بهترین صندوق‌های کشور است که با معرفی طرح‌های با توجیه بالای اقتصادی موفق عمل کرده است.

انتهای پیام/2330/71

 
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر