کد خبر: 941035
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۳
با حضور فرمانده قرارگاه منطقه‌ای نزاجا در غرب کشور
با حضور فرمانده قرارگاه منطقه‌ای نزاجا در غرب کشور، فرمانده جدید تیپ 228 متحرک هجومی شهید ابراهیم ثابت سقز معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری جوان از سقز، در مراسمی از امیر درستی فرمانده  تیپ 228 متحرک هجومی شهید ابراهیم ثابت سقز تقدیر و سیروس محمدی به عنوان فرمانده جدید این تیپ معرفی شد.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای نزاجا در غرب کشور در مراسم معارفه فرمانده جدید با اشاره به اینکه قرارگاه منطقه‌ای غرب کشور در هر شرایط آماده دفاع از کیان اسلامی است، از آمادگی ارتشیان برای اجرای فرامین رهبری در این خطه از کیان اسلامی خبر داد.

امیر فرهاد آریانفر گفت: نیروهای ارتش با پوشیدن لباس شرف و افتخار در ارتش جمهوری اسلامی ایران به وظیفه خود پایبند هستند و به افزایش آمادگی رزمی خودشان انجام وظیفه می‌کنند.

وی با عنوان اینکه، اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران امروز برکسی پوشیده نیست، تصریح کرد: امروز یک جنگ ترکیبی در یک فضای دیگر از سوی دشمنان علیه ما شروع شده است که باید هوشیارانه با آن برخورد کنیم.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای ارشد نزاجا در غرب کشور ادامه داد: به لطف عنایت الهی و با هدایت فرماندهی معظم کل قوا و با برکت خون شهدا، نفوذ معنوی انقلاب اسلامی در حوزه جغرافیایی گسترش پیدا کرده و ایران، با نفوذترین کشور در منطقه است.

وی گفت: ما ثابت کرده‌ایم با بصیرت و اقتدار و بینش الهی می‌توانیم مقابل هجمه روانی دشمن مقابله کنیم و علیرغم فشار دشمن از عملیات‌های روانی و هزاران شبکه مجازی پیروز شویم.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای ارشد نزاجا در غرب کشور ادامه داد: امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران مقتدرتر از هر زمان دیگری است و هرگز به هیچ دشمنی اجازه تعرض به خاک پاک نظام مقدس اسلامی را نخواهد داد.

امام جمعه سقز هم در این مراسم با اشاره به جانفشانی‌های ارتشیان در 8 سال دفاع مقدس، گفت: امروز نیروهای نظامی و انتظامی ایران اسلامی بر تمام حرکات دشمنان تسلط دارند و نقشه آنان را بر علیه کشورمان در نطفه خفه خواهند کرد.

ماموستا سیدحسین حسینی با بیان اینکه نیروهای ارتش در کنار سایر نیروهای نظامی و انتظامی در دفاع از کشور هرگز کوتاه نخواهند آمد، اظهار داشت: دشمنان به قدرت نیروهای مسلح ایران اسلامی پی برده‌اند و این نیروها هم با پشتیبانی ملت دشمن را نابود خواهند کرد.

انتهای پیام/2330/74

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
امیر اصلانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
0
0
اقا سرباز های شهرستانی را ازیت نکنید
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر