کد خبر: 941028
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۸
یزدان فرد خبر داد
معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از ایجاد دو هزار و 200 فرصت شغلی با سرمایه‌گذاری بالغ بر ۵هزار و هفتصد میلیارد ریالی در استان خبر داد و گفت: طی 9 ماهه سالجاری 159 پروانه بهره‌برداری در بخش صنعت استان سمنان صادر شده است .

رشید یزدان‌فرد با اعلام این خبر گفت: در 9 ماه گذشته برای واحدهای صنعتی که جواز تأسیس اخذ کرده‌اند، سرمایه‌گذاری بالغ‌ بر 46 هزار میلیارد ریال با اشتغال حدود 35هزار نفر پیش‌بینی شده است .

وی با بیان اینکه در 9 ماهه امسال، یک‌هزار و 452 مجوز صنعتی در استان صادر شده است افزود: 159 واحد صنعتی در استان پروانه بهره‌برداری و یک‌هزار و 293 واحد نیز جواز تأسیس دریافت کرده‌اند .

معاون تولید سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان ادامه داد: در این مدت واحدهای صنعتی استان با سرمایه‌گذاری بیش از 5هزار و 700 میلیارد ریال پروانه بهره‌برداری دریافت کرده و مشغول به فعالیت شده‌اند که زمینه اشتغال حدود دو هزار و 200 نفر را در استان فراهم آورده‌اند .

یزدان‌فرد با اشاره به وضع موجود در بخش صنعت استان سمنان اظهار داشت: در حال حاضر 2009 واحد صنعتی در استان دارای پروانه بهره برداری و مشغول به فعالیت هستند که با سرمایه‌گذاری حدود 51هزار میلیارد ریال منجر به اشتغال بیش از 52هزار نفر در استان شده‌اند

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر