کد خبر: 940999
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۰
یک نماینده عراقی فاش کرد که امریکا در پی تصمیم عقب‌نشینی از سوریه، شماری از عناصر گروهک منافقین را به عراق بازگردانده و در حال آموزش آنان در شمال این کشور است.
چند سال پس از خروج منافقین از خاک عراق، امریکا بار دیگر به دنبال بازگرداندن عناصر این گروهک تروریستی به عراق است تا در نزدیکی مرز‌های ایران، تروریست‌ها را تجهیز کند. محمد البلداوی، نماینده‌ای از لیست «البناء» در پارلمان عراق، شنبه شب به وبگاه خبری المعلومه عراق گفت: «امریکا تلاش می‌کند پس از خروج از سوریه، ثبات ایران و ثبات خاورمیانه را بر هم بزند. اردوگاه‌های ارتش امریکا میزبان عناصری از سازمان مجاهدین خلق است که اکنون در حال تسلیح و آموزش آنان برای هدایت یک توطئه است». البلداوی همه سیاستمداران عراقی را به توجه به این موضوع و ممانعت از هدف قرار گرفتن کشور‌های همسایه عراق فراخواند؛ کشور‌هایی که در جنگ با تروریسم کمک عراق بودند. حافظ آل بشاره، کارشناس امور سیاسی عراقی هم گفت: «نشانه‌هایی دیده می‌شود مبنی بر اینکه دونالد ترامپ تصمیم خروج از سوریه را اجرا نمی‌کند مگر بعد از آنکه نیروهایش وضعیتی خاص در عراق پیدا کنند، به طوری که بتوانند در امور سوریه و ایران دخالت کنند».
به گفته این کارشناس عراقی، «امریکا تلاش می‌کند ایران و سوریه را از خاک عراق هدف بگیرد. ترامپ سازمان تروریستی [مجاهدین]خلق را آورده که بتواند در خاک عراق علیه ایران عملیات کند». او با اشاره به حضور نیرو‌های امریکایی در پایگاه عین‌الاسد در استان الانبار در غرب عراق و همچنین در پایگاه‌های کردستان، تأکید کرد که امریکا ده‌ها عنصر از سازمان تروریستی منافقین را به عراق آورده و در حال آماده‌سازی آنان برای اجرای حملاتی علیه ایران است. آل بشاره یادآوری کرد که «در صورت خروج نیرو‌های امریکایی از سوریه، آن‌ها به خاک عراق منتقل می‌شوند و دولت و پارلمان باید علیه این اقدام ترامپ که می‌خواهد بدون اطلاع بغداد آن را انجام دهد، موضع بگیرند». حمایت از منافقین به امید ایجاد تغییرات در ایران، در دوره دونالد ترامپ افزایش یافته است. تلاش امریکا برای تقویت منافقین به عنوان اپوزیسیون مورد ادعای امریکا، درحالی است که منافقین هیچ‌گونه پایگاهی در ایران ندارند.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
United States
|
۰۳:۰۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۸
0
0
بگذار جمع شوند بعدا با موشک می زنیم این تروریست های ادم کش حمایت شده از اروپا را.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار