کد خبر: 940866
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۱
فرماندار هشترود:
فرماندار هشترود گفت: ۵۰ درصد از راه‌های روستایی این شهرستان آسفالته نبوده در ۵۰ درصد آسفالته هم وضعیت نامناسب است.

امینیان در دیدار با مدیرکل راه و شهرسازی استان که در محل فرمانداری این شهرستان انجام شد با اشاره به مشکلات راههای منطقه اظهار داشت: بیش از ۳۰ درصد از راه‌های آسفالته شهرستان دچار فرسودگی شده و از بین رفته اند.

وی با بیان اینکه انتقادات گسترده و به حق مردم در فضای عمومی شهرستان، شبکه‌های اجتماعی و ... از وضعیت نامناسب راه‌های روستایی و جاده‌ای وجود دارد افزود : متاسفانه شهرستان هشترود بدترین وضعیت راه‌ها را در مقایسه با سایر شهرستان‌های استان داشته و در حالی که ۵۰ درصد از راه‌های روستایی این شهرستان آسفالته نمی‌باشند در ۵۰ درصد آسفالته هم وضعیت نامناسب است.

امینیان افزود: علت این امر در غفلت وزارت راه و شهرسازی در برهه‌ای از زمان از اختصاص منابع کافی برای حفظ، نگهداری و اصلاح جاده‌ها بوده است.

وی همچنین با تاکید براینکه در توزیع منابع باید شهرستان‌های کم برخوردار در اولویت باشند گفت: متاسفانه سهم قیر اختصاص یافته برای شهرستان در سال گذشته تنها ۱۲۰ تن بوده است که با آن توانسته‌ایم تنها ۲.۵ کیلومتر راه را آسفالت کنیم حال آنکه ۳۵۰ کیلومتر از راه‌های روستایی شهرستان هشترود آسفالته نیستند و در بسیاری از روستاها از محل اعتبارات روستایی و با مشارکت اهالی زیرسازی، احداث و آسفالت‌ریزی راه‌ها انجام شده است.

فرماندار هشترود گفت: خوشبختانه به منظور بهسازی راه‌های روستایی شهرستان دستور کتبی از معاون وزیر راه برای تکمیل پروژه‌های در دست اقدام (جاده‌هایی که در مرحله آسفالت بوده و زیرسازی آن‌ها تمام شده) اخذ کرده‌ایم.

وی از مدیرکل راه و شهرسازی استان خواست تا عنایت ویژه‌ای به منظور رفع مشکلات راه‌های این شهرستان داشته باشد.

سلطانی مدیرکل راه و شهرسازی استان هم با بیان اینکه ۷۵۰۰ کیلومتر از ۱۱۰۰۰ کیلومتر راه مواصلاتی و روستایی استان بعد از انقلاب آسفالت شده گفت: پیش از انقلاب هیچ راه روستایی آسفالت‌ریزی نشده بود.

وی در عین حال این میزان را ناکافی دانست و اظهار داشت: متاسفانه انتقادات وارده در خصوص وضعیت نامناسب راه‌های شهرستان هشترود بجاست.

وی همچنین عملکرد مدیر شهرستانی اداره راه و شهرسازی در هشترود را نیز ضعیف ارزیابی کرد و گفت: امیدواریم بتوانیم هرچه سریع‌تر به رفع مشکلات راه‌های روستایی و جاده‌ای هشترود پرداخته و موانع را اصلاح و برطرف کنیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر