کد خبر: 940769
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۲
دستاورد بزرگی برای صنعت آب و فاضلاب است؛
مدیر عامل آبفای گلستان از سامانه های 1522، 122 و تله متری آبفای استان اصفهان بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان،در جریان مهندس محمد هادی رحمتی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان به همراه مهیار خسروی معاون بهره برداری این شرکت از سامانه خدمات غیر حضوری مشترکین (1522)، سامانه امداد و حوادث (122) و مرکز تله متری و هوشمندسازی شبکه های توزیع آب شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان بازدید کردند و از نزدیک با چگونگی فعالیت این سامانه ها و دستاوردهای آن آشنا شد.
مدیرعامل آبفای استان اصفهان در این بازدید، طراحی نرم افزارهای مورد نیاز و راه اندازی سامانه های یاد شده را دستاورد بزرگی برای صنعت آب و فاضلاب قلمداد کرد که با تکیه بر تخصص وظرفیت نیروهای بومی به دست آمده است.
مهندس هاشم امینی افزود: سامانه خدمات غیر حضوری مشترکین (1522) که از آبان ماه سال 1395  با هدف ارائه خدمات 22 گانه فروش و پس از فروش انشعاب راه اندازی شد، نقش مهمی در جهت تکریم ارباب رجوع، کاهش زمان رسیدگی به درخواست ها و حذف رفت و آمدهای غیر ضرور در سطح 92 شهر تحت پوشش ایفا کرده است.
وی گفت: از اردیبهشت امسال نیز امکان ثبت درخواست لوازم کاهنده مصرف آب به عنوان خدمت بیست وسوم به قابلیت های سامانه 1522 افزوده شد و شهروندان سراسر استان اصفهان می توانند از طریق تماس تلفنی داشته باشند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار