کد خبر: 940704
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۷
مسوول دفتر آستان قدس رضوی در شاهرود گفت: امسال تعداد یکهزارو500تن از شهروندان شاهرودی در سامانه خادمیاران رضوی ثبت نام کرده اند که از این تعداد 560 تن با تکمیل پرونده به آستان قدس معرفی و 280 تن موفق به خدمت در حرم شده اند.

مرتضی احمدیان در حاشیه همایش خادمیاران رضوی شهرستان شاهرود که در سالن اجتماعات البرز شرقی برگزار شد در گفت و گو با ایرنا افزود: اکنون 300 پرونده نیز تکمیل شده و آماده ارسال به آستان قدس است.
وی گفت : تعدادی از ثبت نام کنندگان مدارک خود را تکمیل نکرده اند ، درخواست می شود مدارک را هر چه زودتر تکمیل نمایند تا در فهرست حذف شده ها قرار نگیرند.
مسوول دفتر آستان قدس رضوی در شاهرود ادامه داد: هدف اصلی از اجرای این طرح خدمت به محرومین و نیازمندان در هر شهر است و خادمان می توانند در شهر های محل سکونت خود در اجرای این طرح مشارکت کنند و نیاز به حضور فیزیکی در آستان قدس ندارند.
وی با بیان اینکه 32 عرصه خدمت در این طرح تعریف شده،افزود: ثبت نام کنندگان نسبت به تخصص و توانمندی خود یکی از عرصه ها را انتخاب کرده و شروع به کار می کنند.
احمدیان تصریح کرد: در کانون های محلی خدماتی تعریف شده که نیاز به تخصص ندارد و هر کس می تواند نسبت به توانمندی خود به محرومین محله و شهر خود کمک کند.
مسوول دفتر آستان قدس رضوی شاهرود افزود: 80 پزشک عمومی،تخصصی و فوق تخصصی؛20 وکیل؛20 مشاور و متخصص روانپزشک خانوادگی و تحصیلی در این سامانه ثبت نام کرده و اعلام آمادگی برای ارائه هر گونه خدمت به محرومین شهرستان کرده اند.
حجت الاسلام عباس امینی امام جمعه شاهرود هم گفت: امروزه خدمات گسترده ای از نظر کمی و کیفی با اجرای طرح خادمیاران و آستان قدس شاهد هستیم.
امینی با بیان اینکه خادمیاری مخصوص حرم امام رضا(ع) نیست،افزود: خادمیار در محل و شهر خود می تواند با نام مبارک امام رضا(ع) خدمت به محرومین را انجام داده و به برکت آن خادمیار باشد.
امینی انتصاب سیدرضا فاطمی امین به عنوان قائم مقام تولیت آستان مقدس را به همه شهروندان شاهرودی تبریک گفت.
طرح خادمیاری آستان قدس رضوی در قالب های فرهنگی،خدماتی،اقتصادی،پزشکی - درمانی،اجتماعی - آموزشی اجرا می شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر