کد خبر: 940663
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۹
«ایران اینترنشنال» سراغ بینوایان مدیر دولتی رفت
شبکـه ضد ایـرانی «ایـران اینتـرنشنـال» بـرای تئـاتر لاکچـری «بینـوایان» که کـارگـردان آن یک مـدیـر دولتی است رپـرتاژ آگـهی رفت.
هادی عسگری
شبکه ایران اینترنشنال که سابقه حمایت از انفجار تروریستی اهواز، پخش همایش گروهک تروریستی منافقین و همراهی با رضا پهلوی فرزند شاه مخلوع را دارد، در یک رپرتاژ آگهی تمام عیار سراغ تئاتر لاکچری «بینوایان» رفت که این شب‌ها در سالن بزرگ یک هتل شمال شهر تهران برگزار می‌شود. از نکات جالب توجه این رپرتاژ آگهی، گفت‌و‌گوی اختصاصی این شبکه ضد ایرانی با حسین پارسایی، کارگردان تئاتر «بینوایان» است. کانال خبری «ستاره‌سینما» با انتشار ویدئوی این رپرتاژ و با اشاره به مسئولیت پارسایی در وزارت ارشاد، می‌نویسد: «اگر یک فیلمساز با یک تلویزیون سیاسی و مخالف مصاحبه کند، برخورد آقای پارسایی با عنوان مدیر کل نمایش خانگی وزارت ارشاد چه خواهد بود؟»
این رسانه می‌افزاید: «آیا بین این تبلیغ با سردبیری ایران اینترنشنال توسط علی اصغر رمضان پور معاون وزیر ارشاد دولت اصلاحات رابطه‌ای وجود دارد یا تمام این اتفاقات تصادفی بوده است؟»، در آخر نویسنده تأکید می‌کند: «چه منطقی برای تبلیغ نمایش اشرافی یک مدیر دولتی و ممیز جمهوری اسلامی توسط یک شبکه سیاسی مخالف جمهوری اسلامی وجود دارد؟» مصاحبه با شبکه‌های ضد انقلاب یا وابسته به ضد انقلاب جرم است. حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای، معاون اول قوه قضائیه می‌گوید: «در‌خصوص مصاحبه با شبکه‌های ماهواره‌ای بیرون به خصوص شبکه‌هایی که منتسب به ضد انقلاب یا متعلق به کشور‌های متخاصم هستند، در سال‌های گذشته شورای عالی امنیت ملی مصوبه‌ای دارد که ابلاغ شده است و هرکسی که در راستای آن مصوبه، خلاف عمل کند، چون مصوبات شورای عالی لازم الاجراست حکم لازم را مطابق با قانون دارد.» وی می‌افزاید: «در واقع هر کسی که مخالف آن سیاست و آن مصوبه اقدام کند و با شبکه‌های ماهواره‌ای و ضد انقلاب و وابسته به ضد انقلاب مصاحبه کند حتماً تحت تعقیب قرار می‌گیرد.»
از سوی دیگر در حالی که وزارت ارشاد بار‌ها بر ممنوعیت تبلیغ در شبکه‌های ماهواره‌ای تأکید کرده است، اینکه یک مدیر وزارت ارشاد از این مسئله ناآگاه باشد و در تولید رپرتاژ آگهی برای «ایران‌اینترنشنال» همکاری داشته باشد، سؤال برانگیز است. شبکه تلویزیونی ایران اینترنشنال یکی از جدید‌ترین شبکه‌های ضد‌ایرانی است که دفتر آن در لندن قرار دارد و اکثر کارمندان آن سابقه حضور در رسانه‌های ضد‌ایرانی لندن‌نشین را دارند. سرمایه‌گذار و مالک این شبکه تلویزیونی یک تبعه سعودی است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار