کد خبر: 940595
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۵
فرنگی‌کار اردونشین تیم ملی کشتی گفت: کادر فنی نفرات زیادی را به نخستین اردو دعوت کرده تا بتواند شناخت خوبی از آنها کسب کند.
 
حاجی‌پور: جام تختی محک خوبی برای فرنگی‌کاران تیم ملی است

جوان آنلاین: محسن حاجی‌پور همزمان با آغاز مرحله جدید اردوهای تیم ملی کشتی فرنگی در جمع خبرنگاران گفت: اولین اردو را آغاز کرده ایم و فرصت زیادی تا جام‌تختی نداریم، نفرات زیادی به این اردو دعوت شدند تا کادر فنی به شناخت خوبی از آنها برسد.

وی ادامه داد: خوشبختانه کادر فنی شناخت خوبی از اکثر فرنگی‌کاران دارد و تقریبا از تمام پتانسیل کشتی دعوت کرده که در این اردو حضور پیدا کنند. جام تختی می تواند محک بسیار خوبی برای مدعیان دوبنده تیم ملی باشد.

دارنده مدال برنز آسیا درباره حضور جوانان در کنار باتجربه ها در اردوی تیم ملی گفت: چهره‌های جوان زیادی در کنار نفرات باتجربه در اردو هستند که اگر میدان ببینند و به آنها اعتماد شود آینده کشتی فرنگی را تامین و تضمین خواهند.

حاجی‌پور در پایان تصریح کرد: کادر فنی جدید تجربه بالایی دارد و امیدوارم بتوانیم با یک برنامه‌ریزی مناسب کشتی فرنگی را به جایگاه اصلی و شایسته اش برسانیم. زمان زیادی تا المپیک نداریم و اگر می‌خواهیم موفق شویم باید از همین امروز برنامه‌ریزی را آغاز کنیم. مسئولان ارشد ورزش نیز باید حمایت ویژه‌ای داشته باشند، کشتی همیشه پرچمدار کاروان های ورزشی ایران در میادین مهم و بین المللی بوده که امیدوارم با حمایت های آنها بتوانیم نتایج درخشانی کسب کنیم.

منبع: ایسنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار