کد خبر: 940546
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۱
نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی:
نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی گفت: طلاب باید به عنوان آگاه ترین قشر، به مسائل سیاسی توجه ویژه داشته باشند و با ورود به مسائل سیاسی از نظام پشتیبانی کرده و از ورود به مسائل جناحی اجتناب کنند.

 حجت‌الاسلام و المسلیمن سیدمحمدعلی آل‌هاشم  در جمع فضلا و نخبگان حوزوی استان در شهر مقدس قم با بیان اینکه طلاب و روحانیون در کنار و همراه مردم باشند و برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در جامعه تلاش کنند، اظهار کرد : زمانی سخنان ما در جامعه تاثیرگذار است که امر به معروف و نهی از از منکر را از خودمان شروع کنیم و ساده‌زیستی را در جامعه الگوی دیگران قرار دهیم.

امام جمعه تبریز افزود: اگر روحانیون می‌خواهند در وظایف خود موفق عمل کنند، باید با مردم و در کنار آنها باشند و به تحصیل علم اهمیت دهند.

وی خاطرنشان کرد: بر یک طلبه واجب است که با محوریت اخلاق و ادب، تمامی شئونات و نکات اخلاقی و رفتاری و در واقع عزت نفس خود را رعایت کند و با الگوبرداری از آیات، روایات و سیره اهل بیت (ع) مطابق آنها رفتار کنند.

رئیس شورای عالی مدیریت حوزه علمیه آذربایجان‌شرقی تاکید کرد: طلاب باید به عنوان آگاه‌ترین قشر، به مسائل سیاسی توجه ویژه داشته باشند و با ورود به مسائل سیاسی از نظام پشتیبانی کرده و از ورود به مسائل جناحی اجتناب کنند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی با اشاره به توطئه‌های دشمنان علیه نظام اسلامی گفت: در این شرایط باید همواره هوشیاری و بصیرت خود را ارتقا دهیم و نباید از دشمن غفلت کرده یا ناخودآگاه در دام دشمن گرفتار شویم.

امام جمعه تبریز با بیان اینکه بصیرت یعنی داشتن آگاهی و مطلع شدن از حوادث و اتفاقات دیروز، شناخت حال و پیش‌بینی برای آینده است تصریح کرد: دلیل جنگ اقتصادی با چاشنی فشار روانی و فشار عملی استکبار، پیشرفت هسته‌ای، توانایی بالای موشکی، قدرت دفاعی و نفوذ منطقه‌ای جمهوری اسلامی ایران است.

نماینده مقام معظم رهبری در استان تاکید کرد: در این شرایط باید با بصیرت افزایی مراقب باشیم تا فریب ظاهرسازی و زبان‌بازی دشمنان را نخوریم و کاری نکنیم تا دشمن خبیثی که از در رانده شده، این بار از پنجره وارد شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر