کد خبر: 940476
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۷
در قبل از انقلاب دو رتبه بین المللی در مسابقات قرآنی داشتیم، ولی بعد از انقلاب این افتخار آفرینی در عرصه جهانی به ۱۸۳ رتبه بین المللی ارتقا پیدا کرد.

جوان آنلاین: نشست خبری کارگروه قرآنِ ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، صبح امروز با حضور عباس سلیمی، دبیر این کارگروه و مهدی قره شیخلو، رئیس سازمان دارالقرآن الکریم برگزار شد.

در این نشست که با قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید آغاز شد، قره شیخلو با اشاره براینکه امسال چهلمین سال پیروزی انقلاب جشن گرفته خواهد شد، گفت: در دهه های متمادی سازمان دارالقرآن، مسئولیت ستاد فعالیت های قرآنیِ ستاد پاسداشت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی را داشته و ازسال گذشته درگیر فراهم کردن برنامه های ویژه به دلیل حساسیت هایی که امسال دارد، هستیم.

رئیس سازمان دارالقرآن افزود: هماهنگی با شورای تبلیغات اسلامی از دیگر برنامه هایی بود که از خرداد ماه عملیات اجرایی آن را آغاز کردیم.

وی ادامه داد: شورای مشورتی و کارشناسی که در آن افرادی همچون احمد حاجی شریف، ولی یاراحمدی، محمدرضا پورمعین و عباس سلیمی همکاری کردند، برگزار شد و اولین مصوبه شورا استفاده از ظرفیت همه دستگاه های قرآنی بود.

قره شیخلو با تأکید بر اینکه یکی از مصوبات این شورا تعاملات هرچه بهتر جلسات بوده است، عنوان کرد: از آنجا که قرار بود تعاملات بهتر باشد شانزده جلسه برگزارکردیم.

وی افزود: نگاهی فرابخشی تاکنون داشته ایم و تمام دستگاهها در سه بخش مشارکت کرده اند.

قره شیخلو با اشاره به اینکه امسال میزان مشارکت جدی تر بود،تصریح کرد: امیدواریم امسال برنامه های متنوع تر و جذاب تری اجرایی شود و بخشی از فعالیت هایی که در سی دستگاه قرآنی انجام شده را به نمایش بگذاریم.

وی با بیان اینکه امسال در چهلمین سال پیروزی انقلاب، نگاهی به دستاوردها داشته ایم، ادامه داد: امسال برنامه هایی که طراحی شد تا افقی برای ظهور دستاوردهای قرآنی چهل ساله انقلاب باشد.

وی به بیان مثالی از این دستاوردها پرداخت و افزود: ما در قبل از انقلاب دو رتبه بین المللی در مسابقات قرآنی داشتیم، ولی بعد از انقلاب این افتخار آفرینی در عرصه جهانی به ۱۸۳ رتبه بین المللی ارتقا پیدا کرد.

منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار