کد خبر: 940430
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۲
گفت وگوی "جوان آنلاین" با سرمربی تیم پیام مشهد
دیدارهای هفته شانزدهم رقابت های لیگ برتر والیبال امروز با انجام ۶ دیدار در شهرهای مختلف کشور پیگیری می شود که در حساس ترین بازی ، پیام مشهد میزبان خاتم اردکان است. سایپا در خانه پذیرای تیم دورنامه ارومیه است. در سیرجان ، فولاد این شهر با پیکان تهران دیدار می کنند.در تبریز ، شهرداری این شهر برابر دیگر همتای خود، شهرداری ورامین مصاف خواهد داشت و در آخرین دیدار هم در مازندران ، کاله پذیرای شهروند اراک خواهد بود.

جوان آنلاین - وحید صابری : جبار قوچان نژاد سرمربی تیم پیام مشهد در گفت وگو با "جوان آنلاین" درباره بازی حساس امروز مقابل خاتم اردکان گفت: بازی حساسی برای هر دو تیم است چرا که دو تیم در جدول با رقابت نزدیکی که دارند پشت سر هم قرار دارند و همین بازی امروز را بیش از پیش حساس و بسیار حائز اهمیت کرده است.خاتم ملی پوشان خوبی در اختیار دارند و تنها شانس ما فقط میزبان ما برابر خاتم است . تا به حال فقط یک بازی را در خانه شکست خورده‌ایم و می خواهیم فصل را با همین یک باخت در خانه به اتمام برسانیم. به همین دلیل کار سختی مقابل چشم تماشاگرانمان خواهیم داشت. خاتم تیم توانمندی است که ملی پوشان خوبی در اختیار دارد. امیدوارم بازی خوبی برگزار کنیم هرچند تیم ما لطمه بدی از بازی هفته قبل مقابل تیم شهرداری ورامین خورد. ان شاءالله با ارائه بازی خوب بتوانیم جایگاه خود را در جدول حفظ و حتی ارتقا دهیم.

وی افزود: ما در بازی امروز متاسفانه یک مصدوم داریم .حیدرزاده در بازی با کاله دچار مصدومیت شد اما متاسفانه به بازی امروز هم نمی رسد و این کار را برای ما کمی سخت تر می کند.البته به غیر از حیدرزاده ما امروز سجادی و عبدی را هم با مصدومیت جزی در اختیار داریم اما چون بضاعت ما همین است نمی توانیم به آنها استراحت دهیم و از آنها استفاده خواهیم کرد.

سرمربی تیم پیام مشهد درباره حواشی بازی قبل برابر شهرداری ورامین اظهار داشت: متاسفانه اتفاقاتی برابر شهرداری ورامین افتاد که جای تاسف دارد . ما از شب قبل درگیر هوادار نماهای این تیم ورامینی بودیم. قبل از بازی درخواست داده بودیم تمرین روز قبل از مسابقه بدون حضور تماشاگر برگزار شود اما حدود۳۰۰ تماشاگر در سالن حضور داشتند. البته حساب این تماشاگرنماها از مردم ورامین جداست. آنها هر کاری که دلشان خواست با تیم ما کردند. تماشاگرنماها با ایجاد تونل بازیکنان ما را لگد زدند و کارهای زشت غیر اخلاقی انجام دادند که واقعا شرم آور است.

قوچان نژاد در ادامه خاطر نشان کرد:هوادارنماها حرمت مردم ورامین را زیر سئوال بردند.تیم شهرداری ورامین برای حفظ جایگاه و حتی ارتقا در جدول دست به هر کاری می زنند. سایر تیم ها نیز به این وضعیت اعتراض دارند. در روز تمرین به قدری شرایط بد بود که بازیکنان به من و موسوی گفتند به سالن نرویم چون تماشاگرنماها اعلام کردند "موسوی و قوچان نژاد هنوز نیامده اند و باید منتظر آنها هم باشیم". به همراه موسوی تا ساعت ۱۷:۳۰ در خیابان منتظر ماندیم تا با هماهنگی پلیس و با اتومبیل نیروی انتظامی وارد سالن شویم. در شرایط روانی بسیار بدی تمرین کردیم.در تمام ۲۴ ساعت گذشته قبل از بازی بازیکنان نگران وضعیت بودند و مدام از بودن پلیس در محل می پرسیدند. ضعیف ترین بازی فصل را به نمایش گذاشتیم. از هتل تا محل برگزاری مسابقه با اسکورت پلیس رفتیم و این تاسف آور است. تماشاگر نماها حرمت مردم ورامین را زیر سئوال بردند.من واقعا نمی دانم چرا امنیتی در سالن نبود واقعا اگر یکی از بچه های ما چاقو می زدند چه کسی پاسخگو بود.

***

در دیدارهای هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر والیبال، تیم شهرداری ورامین یکه تاز جدول رده بندی این هفته در تبریز میهمان تیم شهرداری تبریز خواهد بود. ورامین در دور رفت موفق به شکست دادن شهرداری تبریز شد و در دور برگشت رقابت‌ها نیز در حالی به مصاف تیم تبریزی می رود که صدر جدول رده بندی را در اختیار دارد. شاگردان بناکار در تبریز با کسب ۵ پیروزی و ۱۵ امتیاز در رده دهم جدول رده بندی قرار دارند.

تیم رده پنجمی فولاد سیرجان نیز که هفته گذشته با تکیه بر بازیکنان بومی خود موفق شد تیم پر ستاره سایپا را شکست دهد فردا در سیرجان میزبان شاگردان محمد ترکاشوند در تیم پیکان خواهد بود. پیکان در پایان هفته پانزدهم با کسب ۱۱ پیروزی و ۳۳ امتیاز در رده دوم جدول قرار دارد و این هفته بازی سخت و دشواری مقابل شاگردان پر امید محمدرضا دامغانی خواهد داشت. لغزش پیکان ممکن است رده دوم را در اختیار خاتم قرار دهد.

در حساس ترین بازی هفته نیز  دو تیم پیام خراسان و خاتم اردکان در مشهد رو در روی هم قرار خواهند گرفت. شاگردان جبار قوچان نژاد در پیام که هفته گذشته نتیجه بازی را مقابل تیم پیکان واگذار کردند این هفته در دیدار مهم، میزبان خاتم اردکان خواهند بود و برای حفظ جایگاهشان در بین چهار تیم برتر جدول به پیروزی نیاز دارند. خاتم اردکان نیز در صورت پیروزی و لغزش تیم پیکان می تواند به رده دوم جدول صعود کند.

تیم سایپا نیز  باوجود در اختیار داشتن چند ستاره خود اما وضعیت خوبی ندارد و با کسب ۷ پیروزی و ۲۳ امتیاز در جایگاه هفتم جدول قرار دارد. شاگردان پیمان اکبری این هفته در تهران میزبان تیم قعرنشین و بدون پیروزی دورنا ارومیه خواهند بود و در پی هشتمین پیروزی خود توپ خواهند زد.

برنامه دیدارهای هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر والیبال:

* پیام خراسان – خاتم اردکان
* سایپا تهران – دورنای ارومیه
* فولاد سیرجان – پیکان تهران
* شهرداری تبریز – شهرداری ورامین
* کاله مازندران  - شهروند اراک
* شهرداری گنبد – عقاب نهاجا
* شهرداری ارومیه این هفته استراحت دارد.

* جددول رده بندی رقابت‌های لیگ برتر والیبال تا پایان هفته پانزدهم:
۱. شهرداری ورامین – ۱۲ پیروزی – ۳۶ امتیاز
۲. پیکان تهران – ۱۱ پیروزی – ۳۳ امتیاز
۳. خاتم اردکان – ۱۰ پیروزی – ۲۹ امتیاز
۴. پیام مشهد – ۹ پیروزی – ۲۳ امتیاز
۵. فولاد سیرجان – ۸ پیروزی – ۲۵ امتیاز
۶. شهرداری گنبد – ۸ پیروزی – ۲۴ امتیاز
۷. سایپا تهران – ۷ پیروزی – ۲۳ امتیاز
۸. شهروند اراک – ۷ پیروزی -  ۲۰ امتیاز
۹. کاله آمل – ۷ پیروزی – ۲۰ امتیاز
۱۰. شهرداری تبریز – ۵ پیروزی – ۱۵ امتیاز
۱۱. شهرداری ارومیه – ۳ پیروزی – ۱۱ امتیاز
۱۲. عقاب نهاجا – ۳ پیروزی – ۸ امتیاز
۱۳. دورنا ارومیه – بدون پیروزی – ۳ امتیاز

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار