کد خبر: 940413
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۱
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی تبریز:
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی تبریز با بیان اینکه آینده سلامت شهروندان بنابی فوق العاده ریسک پذیر است؛ گفت: مصرف روغن و نمک در شهرستان بناب از متوسط استانی بالاتر است.

عباسعلی درستی  در جلسه کار گروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان بناب که با حضور محمدحسین صومی رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز ترتیب یافته بود، با بیان اینکه آینده سلامت شهروندان بنابی فوق‌العاده ریسک پذیر است، اظهار داشت: مصرف روغن و نمک در شهرستان بناب از متوسط استانی بالاتر است و شهروندان بنابی باید بیشتر به فکر سلامتی خود باشند.

درستی با اشاره به اینکه بالای 50 درصد مردم بناب دچار چاقی هستند، از آن به عنوان یک زنگ خطر نام برد و افزود: در همین زمینه برای کنترل موضوع مسئولان بهداشتی و درمانی در تلاشند با انجام طرح غربالگری تمامی کارکنان ادارات و خانواده های آن ها را ملزم به همکاری در اجرای این طرح غربالگری کنند.

مبارزه با قاچاق دارو و تجهیزات پزشکی ضروری است

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی تبریز نیز در این جلسه با اشاره به فعالیت 13 داروخانه در سطح شهرستان بناب گفت: 4 داروخانه بصورت شبانه روی هستند

محبوب نعمتی با اشاره به قرار گرفتن شهرستان بناب در مسیر مواصلاتی گفت: قاچاق دارو و انواع تجهیزات پزشکی از این شهرستان عبور داده می شود که عملکرد کشفیات در این شهرستان خوب بوده است و امیدواریم با پیگیری و تلاش مسئولان امر شاهد کاهش قاچاق دارو و تجهیزات پزشکی از مسیر این شهرستان باشیم!

به گفته وی، هم اکنون مشکل و کمبود خاصی در مورد دارو نیست و تنها در 30 قلم دارو کمبودهایی وجود دارد و سعی می شود با مدیریت لازم این مشکل مرتفع شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر